Hoi hoi is er hier iemand die een garage of mannetje kent in Almelo?
Heb gehoord dat er iemand ergens op de Turfkade (industrieterrein) zou zitten die alleen met/in citroens doet?
Grt.
Ari

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
En wat moet dat “mannetje” dan precies doen of kunnen?
Misschien wel handig om te vermelden.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Vlakbij de Turfkade zit Jan Bonthond. Citroen restaurateur met een voorliefde voor de oudere modellen; 2CV,Ami,DS, etc.
Echte vakman, met mooie werkplaats en bijbehorend tarief.
Hans

Totaal aantal Berichten: 234
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
VitamineC schreef:Vlakbij de Turfkade zit Jan Bonthond. Citroen restaurateur met een voorliefde voor de oudere modellen; 2CV,Ami,DS, etc.
Echte vakman, met mooie werkplaats en bijbehorend tarief.
Heeft hij een oud model, echte vakmannen of een mooi tarief?
Oh ja da’s inderdaad wel makkelijk. Het gaat om een apk voor bixie en het plaatsen van een nieuw stukje knalpot (af lassen als dat kan) onder bixie. Ik verwacht geen gekke dingen. Afgelopen jaar zijn wat zwakke plekjes al (zekerheidshalve) gelast en zijn retourleidingen vervangen. Lekt geen drup meer
En wat betreft dat ‘mannetje’ moet ik dan nog zeggen dat het wel wat mag kosten, maar geen rib uit m’n lijf. Ik ben nogal tuk op m’n ribben namelijk Bonnetje mag, maar hoeft niet . . . zo’n mannetje dus.
Alvast bedankt voor de info heren.
Hoezo “oud model, echte vakmannen OF een mooi tarief” ?
Kan dat niet samen dan ? Het is toch allemaal relatief..
Hans
Ik weet er denk ik wel in Enschede die kan wat jij wil tegen een nette prijs.
Overigens keurt hij niet zelf, maar gaat hij daarvoor naar een andere keurmeester.
Maar ik weet niet of dat te ver voor je is.
(zit wel erg gunstig t.o.v. de afrit Enschede-West van de A35)
Overigens krijg je daar gewoon een rekening.
Oh? Ik ben geïnteresseerd. Hoewel ik dan denk ik toch naar m’n ouwe ‘mannetje’ zou gaan: Alles op z’n Frans. Over welke garage heb jij het EW? Ken daar niets op het industrieterrein . . . of het moet Ruesink zijn?
Nope, niet op het industrieterrein maar op een achterafterreintje in de woonwijk.
Jongen met een sleutelloods die voor zichzelf begonnen is.

Totaal aantal Berichten: 365
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
Ik heb hier (http://www.atotzcitroen.nl ) in Enschede m’n CX laten lassen. vakwerk! Volgens mij is dat die Jongen met een sleutelloods die voor zichzelf begonnen is. die sleutelloods is overigens van dat ouwe ‘mannetje’ van Alles op z’n Frans. als ik wel ben geïnformeerd. misschien heb je er wat aan….
Nop, ik had het over AuTommobiel.

Totaal aantal Berichten: 220
- ID/DS Dspecial
EW schreef:Nop, ik had het over AuTommobiel.
Het wordt tijd voor een site voor auTOMobiel Tom of niet EW
Greetz Martijn