Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik geloof niet dat je thuis zomaar even de kwaliteit van de experts kan halen.
Ze halen bijvoorbeeld eerst de gehele bodem kaal, dus alle oude lagen eraf.
Daarbij worden er ook veel zaken gedemonteerd om te zorgen dat ze overal bij kunnen.
Ze trekken er niet voor niets 2 weken voor uit
Gosliga in Leeuwarden doet ook Dinitrol behandeling. Als je het filmpje bekijkt gaat je dat inderdaad thuis niet lukken.
Totaal aantal Berichten: 1532
Geregistreerd: 26-06-2006
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Van Aalst in Alphen a/d Rijn:
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!
Totaal aantal Berichten: 43267
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:
Ik ga er vanuit dat de ervaringen met Dinitrol Center Antonisse goed zijn. De prijs is daar natuurlijk ook naar.
Geen idee of er serieuze alternatieven zijn…...
Wat kost het daar?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Normaal kost een behandeling 1200 Euro all in.
Je krijgt nu 60 Euro korting.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vandaag bij de DS TT de cursus 10.000 km beurt gevolgd.
Erg leuk en vooral leerzaam!
De DS loopt weer lekker en pakt goed op. Op 1 uitlaat klep na stonden de kleppen goed, dus wel fijn om even te doen.
Ook de bakolie ververst, lijkt makkelijker te schakelen.
DS TT bedankt voor het organiseren, Joris bedankt voor de ondersteuning!
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Uiteraard graag gedaan en heb je geen probleem meer gehad met gas dat bleef hangen?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nee lijkt goed te gaan. Op de snelweg merk je er natuurlijk niets van.
Morgen nog maar even stukje mee gaan rijden
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vandaag nog even 250 Km asfalt onder de DS door laten rollen, geen last meer gehad van een hangend gaspedaal
Totaal aantal Berichten: 43267
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:Normaal kost een behandeling 1200 Euro all in.
Je krijgt nu 60 Euro korting.
Tering wat een geld! Dat betaal ik bij Gosliga niet…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
En dan te bedenken dat het product/producten wie erop “gesmeerd” worden inkoop nog geen 200 euro kosten.
Ik zou nog effe verder informeren.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik heb ze ook al bedankt, ze zullen best goed werk leveren, maar ik kan het bedrag ook niet geheel rechtvaardigen.
Eerst de CX maar eens af maken, daarna eerst maar eens bij mijn garage informeren. Dat is ook een stuk dichterbij wat wel zo praktisch is.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Net een keer onder de motorkap gas gegeven, daarna zat de gaskabel weer klem.
Weet iemand hoe bij een injectie de gaskabel hoort te lopen?
Tussen 3de en 4de cilinder? Of tussen 4de cilinder en het schutboard?
Totaal aantal Berichten: 43267
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Tussen 3 en 4 en dan naar beneden.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oké, thanks dan zit die dus wel aan de juiste kant.
De kabel zit dan klem tussen de brandstofleiding en 4de inlaat.
Misschien de brandstofleiding nog iets verbuigen of aan de andere kant van de brandstofleiding naar beneden laten gaan.