Hallo beste forumleden , bij deze wil ik me even voorstellen.
Ik ben Bertus, ik ben 40jaar en woon in Berkhout een klein dorp in Noord-Holland.
Ik ben getrouwd en we hebben een zoon van 12jaar.
We hebben al diverse Citroëns gereden zoals een BX 1.9tgi een BX 1.6tri en een XM 2.0 Ambiance maar ook andere merken hebben we gehad.
Ons voorlaatste auto hebben we nieuw gekocht en dat was een Fiat Panda van 2010 (wegenbelastingvrij) maar toch valt zo’n autootje niet mee , behalve dat het super goedkoop in gebruik is !!!
Mijn vrouw wilde graag een echte auto rijden aangezien zij de auto nodig heeft voor haar werk.
Zelf heb ik de luxe dat m’n werk 100meter bij ons vandaan is en ik dus lopend naar mijn werk ga.
Al snel stonden we bij de Citroën dealer in de showroom om eens voor de grap een Grande Picasso te bekijken .
Eenmaal achter het stuur gedoken waren we meteen verkocht ... een auto met een enorm hoog ‘WAAAAUUUUWWW’ gehalte.
De auto zag er zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant echt nog als nieuw uit en had daarbij een gunstige kilometerstand voor zijn leeftijd.
Een week later hadden we een proefrit gemaakt en die was bijzonder aangenaam ... deze auto reed echt super relaxed en het ruimtelijke gevoel wat je in die auto hebt is onbeschrijflijk(is wel ff wat anders dan een Fiat Panda).
Een maand geleden hebben we dus de Grande Picasso Ambiance 2.0 benzine EB6V uit 2007 met 66.000km op de teller gekocht bij de Citroën dealer met een jaar Citroën Select Garantie.
Hoewel er toch wel wat beangstegende verhalen over de versnellingsbak/koppeling rondgaan hebben we de gok maar gewaagd in de hoop dat wanneer er iets aan kaduuk gaat dat het dan nog binnen de garantieperiode is.
Tot op heden absoluut geen klachten over de versnellingsbak en ik hoop dat die narigheid ons bespaart blijft.
vriendelijke groeten van deze trotse Grande Picasso bezitter ... Bertus