ik lees deze topic nu pas, als je werkgever niet kon bewijzen dat jij die bewuste dag daar was geweest dan had je niets mogen verklaren
ooit met veel intimidatie van de BE. politie zo een 6 uur op het bureau gezeten maar ik wist van niks en kon bijgevolg niets verklaren over ... ik bn toen buiten gegaan met : nog en prettige dag samen
er is een nieuwe wet van kracht of in elk geval komt ie er kortelings aan waardoor het NL gerecht die boete kan innen, ze mogen het geld voor de NL staat houden dan, dus als ze ergens 1500€ ruiken denk ik wel dat ze er achter aan gaan
het is wel een k*t situatie, wat zou ik zelf doen
zelf zou ik proberen met, blijkt dat ik veroordeelt ben voor. ik betwist dit volledig omdat ik in België als de dood bent om een snelheidsovertreding te maken (je hoeft België er niet bij te zeggen als je in Nederland nog nooit bekeurt bent voor een snelheidsovertreding)
ik zou er zeker op door gaan dat het een gemene trap na is van je werkgever
ook zou je kunnen zeggen dat nog nooit sneller dan 130 hebt gereden met die wagen want dat hij bij zulke snelheden niet stabiel meer is, je bent toch niet gek
in elk geval zou ik toch iets ondernemen want ik denk dat men je gaat vinden
maar in het vervolg niets tekenen wat je niet wil, ze kunnen je niet doodschieten of opsluiten hoor, teken je iets maak dan onder en boven de tekst een schuine streep zodat men niets kan bijschrijven, vermeld bvb. getekend voor bvb. 20 woorden
ik weet niet hoe het in Nederland is maar als in BE een agent een verklaring afneemt moet hij woord per woord schrijven wat jij wil, hij is dan notitienemer op dat moment, achteraf kan hij er een verklaring bijvoegen van hoe hij het ziet maar wel los van jouw getekende verklaring
en aan sommige posters zou ik willen zeggen : hij die zonder zonde is werpe de eerse steen (ik kan hem dus niet gooien )
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
mpostma schreef:Robbe schreef:kan me ogen nie geloven je hebt zelf te hard gereden
En komt nog eens bij dat ik iedere dag naar gent moe van antwerpen…
Tijdens de werken aan de ring max 70 zie dan nlers voorbij schieten met een noodgang super gevaarlijk en zo van dikke lul voor jullie belgen ....
Dus mogen de goden mij goed gezind zijn en je lekker die 1500 voor de belgische staats kas betalen… Je hebt het het verdiendAardig praats voor een 6de post.
Inderdaad, volgens mij heeft hij het hele topic niet eens gelezen.
Het gaat hier om de E17 die al weken klaar was van de opknapbeurt, alles was al weggehaald, op een enkel bord op met 90km/u en wegwerken (op zaterdag ). Ik zal er maar geen woorden aan vuil maken hoe ik over dit soort praktijken denk, pure geldklopperij.
Al die tijd dat er wegwerken waren heb ik netjes 70 of 90 gereden zoals de borden vermelden, dat doe ik overigens altijd, ook hier in NL.
@Robbe, dit is een forum waar we proberen om het gezellig en netjes te houden, je plaatst net je 6e post en je valt meteen iemand aan, hou dit soort gedachten voortaan liever voor je.