Totaal aantal Berichten: 2
- Saxo 1,5 Diesel (Bic)
- Berlingo cingspace 1,9
Ben nieuw maar kijk al een aantal dagen mee, hadden een Saxo op het oog.
Dus waar ga je op letten.
Ben van oorsprong een BMW motor rijder, maar in een 2CV staat ook een boxer motor dus de link is er.
Na een aantal jaren motor rijden een auto gekocht ivm woon-werkverkeer, was een Mercedes 190D.
Verandering in de woon omgeving gaf de mogelijkheid tot weer motor rijden, maar gezin’s uitbreiding
veranderende het een en ander.
Er kwam een 2CV bij en de BMW en ieder was gelukkig..
Na een paar jaar was de 2CV aan zijn eind en kwamen er een paar Opels, maar in 1984 ging het roer om en kwam er een 2CV, en vervolgens nog een van de laatste serie.
Er kamen vervolgens een aantal AX’n (5)met er tussen een ZX.
De BMW was er ook nog maar alleen voor vakantie gebruik en toeren, kamperen op de motor werd steeds wat lastiger je word ouder en wilt wat meer comfort.
Er kwam een nieuwe Berlingo met trekhaak en motor trailer en na 2 jaar weer nieuwe Berlingo (deze was minder) en toen nog 1 met de een HDI motor.
Na een aantal jaren mocht ik stil gaan leven en besloot nog een keer iets gek te doen, ruilden de Berlingo in en kocht een oude Mercedes 190D.
Maar de oude dame wil ik wel een beetje sparen, dus kochten wij een 106 , en dit was zo een goede keus. Dat het de zelfde auto moest worden maar dan een Saxo met diesel ( heb ik een zwak voor echte diesels ) had al snel wat gevonden , en het resultaat is een Saxo 1.5 D big uit 2003.
En ben weer happy
Totaal aantal Berichten: 17405
- CX 2400 Super
Welkom, Snuffel!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Een Bic, in het oranje?
Zo staat er hier eentje een paar km verderop.
Alvast welkom.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 2
- Saxo 1,5 Diesel (Bic)
- Berlingo cingspace 1,9
Nee het is een grijze past beter bij de leeftijd.
En het is een Franse import 2004.