Ik kom er naar aanleiding van dit topic http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/213938/#1670053 niet uit.
Pomp heb ik vervangen, maar nada werken. Zekering 9 is in orde en voor de zekerheid vervangen. Meet daar wel spanning met contact aan.
Op de pomp zit een stekker met een groene en een rode draad. De rode draad is doorgeknipt en aan de stekker is aan die rode draad een grijs draadje gelast en die zit aan het chassis, dus minus. De groene zit wel gewoon op de pomp. De rode hangt geisoleerd los.
Heb de grijze ook van chassis afgehaald en die verbonden met de rode die loshangt, maar ook dan niks.
Moet ik spanning meten op de groene of de rode als ik de sproeier bedien via de hendel?
Iemand een tip, of zou het aan de hendel liggen? Wel gezien dat je die er niet even uitpakt, want als je de 2 torxjes ervan loshebt kan ie er niet uit omdat het dashboard dan in de weg zit
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
werken de wissers wel als je aan de handel trekt? op pro-forum wordt gesproken over zekering op de bsm, controleren, dit is de aansturing van alles wat je doet, alleen is de vraag zit dit systeem al op jouw auto ivm bouwjaar.
Jep hendel werkt wel als je eraan trekt, maar wat is bsm?