Beste mensen bedankt voor het meedenken. Ik kan er ook niets anders van maken: koppeling overleden. Ik ben imiddels hard op zoek naar nieuwe ondedelen zoals een koppelingset en onderdelen voor de bak. Mochten er nog goede tips zijn hoor ik ze natuurlijk graag. Hoi…

Totaal aantal Berichten: 273
- CX 25 RD Break Bernard Collet
- BX 1.4
Voor onderdelen zou ik La leo eens vragen begreep ik inmiddels… Voor zo ver ik er iets van begrijp hier heeft deze de cx club onderdelenvoorraad een beetje in beheer.
Als ik abuis ben met deze info ,zul je dat vast onder deze post van een ander kunnen lezen.
Veel succes , en dat je maar snel mag gaan genieten van je glij-ijzer!
CX 25RD Break service Bernard Collet “Griezel”, Wartburg 353 Trans “Grommert”, Gaz M24 Kombi Indenor “Yuri”, Gaz M21 II “Boris”, Barkas B1000 KM “Zinvol geweld”, Trabant 601 “Helga”, Trabant 601 custom “Maffiant”, Moskwitsch 407 “Nikita”, Zaz 968 ” Der grune”, Zaz 968 (sloop), Moskwitsch 403 (sloop) Gaz M21 III “Iwan”, BX 1.4 “Opoe”
Facebook

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Klopt niet echt inderdaad.
Ik ben weliswaar actief vrijwilliger voor de CX Club (beurzen, evenementen) maar beheer geenszins het Clubmagazijn hoor!!! Al help ik af en toe wel met raad en kennis.
Ik heb een eigen garage (zie de banner hier ergens) en verkoop uiteraard ook CX onderdelen. Maar dat is commercieel, daar leef ik van.
Dus tip: Als je lid wordt van de CX Club, mag je winkelen in het clubmagazijn. Ze hebben niet alles, maar wel heel veel, tegen scherpe prijzen uiteraard, want non-profit.
Het Magazijn is in Arkel (nabij Gorinchem) en geopend elke 1e en 3e zaterdag van de maand.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D