Berlingo III en een radio
Ptr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 08 november 2012 11:40 AM

Dag Allemaal,
Mijn naam is Pieter en ik ben nieuw hier op dit forum.
Momenteel nog eigenaar van een C3 selection van 2011 (te koop).

Nu mijn vraag,
over 3 weken (eindelijk) word ik trotse eigenaar van de nieuwe berlingo (foto’s volgen dan).
Omdat ik de standaard citroen navigatie een beetje duur vind en toch niet zo tevreden was over de werking ervan, heb ik een 2din radio gekocht van Kenwood.

De mensen van navishop wisten mij te vertellen dat ik bij deze radio een stuurbedieningsmodule en een achteruitrijsensor module nodig ga hebben omdat ik deze anders niet ga horen.
Jammer genoeg zijn deze nog niet verkrijgbaar.

Is er iemand op dit forum die ook een 2din radio in zijn berlingo 3 heeft zitten?
Ik heb nu wel het model met de led dagrijdverlichting maar voor de rest is dit toch dezelfde auto?

Mvg
Pieter

Profiel  

Ptr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 21 januari 2013 12:06 AM
  [ # 1 ]

Ondertussen ben ik er dus achter gekomen dat ik mijn mooie 2dinn radio NIET kan inbouwen,
De radio is van kenwood en jammer genoeg hebben zij geen module om de citroen boordcomputer aan te sturen.

M.a.w. als ik deze radio zou aansluiten ben ik enkele functie’s kwijt.
- Aan/af zetten van bochtverlichting
- Aan/af zetten van Follow-me-home
- Instellen van datum/uur
-...

Of ik moet de originele radio onder het dashboard bouwen, en daarmee wacht ik liever tot na de garantie periode.

Mvg
Ptr

Profiel  

125xtr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 28 januari 2013 02:17 PM
  [ # 2 ]

geachte. Ik heb enkele jaren terug in berlingo III een dubbel din gestoken. Het enige wat je moets doen is het tussen stukje tussen radio en opbergvakje eruit zagen. Wel verlies je idd een deel functie’s. Ik had ook dit probleem. pro en contra’s overwegen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook