Ik vind de koude startversnelling te langzaam op gang komen. Gaat ie pas werken bij onder nul, of kan ik hierin nog iets betekenen. Door een ongelukje is het staaldraad tegen de startmotor aangekomen, en ja je raad het al. de stroom er niet afgehaald. van de accu…. pfffffffffffff.
Nu zit er eentje in van een 405 diesel. zelfde motor. maar ik vind dat de kabel iets te slap staat. als ik haar start loopt ie stationair langzaam, 800 toeren, en eenmaal warm stilstaand, 950 toeren.
Ik had zo iets van mmmm. dat moet beter kunnen. wat gaat er fout ik weet het even niet.
groetjes
michael.
Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.
Lukas pomp? Ik stel die zo af: bij koude motor, druk de stationair hendel (waar ie aan vast zit) zoveel mogelijk naar rechts, (richting de startmotor) dan 5mm terug, nu vastzetten. Bij warme motor moet de kabel zover los komen dat ie niet meer aan de hendel trekt. Anders is ie kapot. Die 5mm is wat mee te experimenteren, maar zet ‘m niet helemaal strak.
Citroen Berlingo M49 1.6 16v
oke…... wist ik dus niet he. Gaan we dus even naar kijken..
watje
michael.
Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.
Kom er net achter dat er een bosh pomp op zit. Gaat het daar het zelfde dan.
Groetjes
michael
Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.