spiegelglas
scribble
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15

Gepost: 15 november 2012 11:41 PM

Hallo allemaal,

Sinds van de week is mn spiegelglas van mn linker spiegel kapot. Ik zeer enthousiast via een site glas bestelt wat blijkt dat is niet 1,2,3 om te zetten.  Het gaat een een rondje plastic wat ik er op kan klikken. Alleen weet ik niet of dit orgineel zo is of dat dit juist bij een immitatie spiegel het geval is. Inmiddels al weer het 2de spiegel glas gehaald via de lokale onderdelen shop maar helaas lijkt op het eerste gezicht te moeten passen maar helaas blijft niet zitten.

Kan iemand mij helpen voordat ik een nieuwe speigel kan halen. Het gaat dus om de achterkant van het glas of dit een klik systeem is of een systeem met een ijzerdraadje.

Alvast bedankt

Groet

Remco

Profiel  

Pieter Stegers
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29

- Xsara 1.6i Ligne Prestige
Gepost: 16 november 2012 11:18 AM
  [ # 1 ]

Even langs de dealer rijden, die wisselen het voor je om verwacht ik.

Succes

Profiel  

JKER
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1381

- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Gepost: 18 november 2012 04:21 PM
  [ # 2 ]

Opgelost? Ik heb vorige week mijn blauwe break geupgrade met een groen compleet spiegel omdat er naast het glas nog meer stuk was. Achterkant van het spiegelglas (dat stuk is) is nog goed, maar volgens mij zit het glas op het plastic geplakt. Dat glas+plastic zit wel met een zeskantig draadveertje geborgd in het spiegelhuis. Als je het kunt gebruiken, PB me maar..

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook