rt3 dvd aansluiten
Uermend
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 01 december 2012 11:50 AM

Beste allen,

sinds enkele weken ben ik in het bezit van een c5 uit 2006 met het rt3 navigatiesysteem. Nu heb ik een dvd speler gekocht en aangesloten (in het dashboardkastje) maar valt het signaal weg als je snelheid maakt. Ik heb al gelezen dat dit een ingebouwde beveiliging is. Echter bestaan er mogelijkheden om deze te omzeilen. Ik wil niet dat het ten kosten gaat van de navigatie, oftewel ik wil niks aan het snelheidssignaal veranderen. Ik heb op diverse fora bekeken en daar staan meerdere opties op. Alleen zijn deze discussies oud en werken de links niet meer. Wie of wie heeft de gouden tip of wil mij helpen met aansluiten (uiteraard voor een vergoeding, voor wat hoort wat). Bedankt alvast voor het meedenken en mogelijke reacties.

Groet

Profiel  

TypeD
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

- C6 (2005-2012) 3.0 V6 Exclusive
- XM 2.0i 16v Break
- ID/DS DS21 M
Gepost: 15 februari 2014 11:34 AM
  [ # 1 ]

[edit mod] quote gewist, quoten van het laatste bericht is niet toegestaan!Zie regel 10 [/edit mod]

Ik heb sinds enkele weken een C6 met RT3 navigatie uit 2006 en wil ook graag de dvd aansluiting gebruiken tijdens het rijden. Heeft iemand hier een goede oplossing voor kunnen vinden? Ik hoor graag jullie reacties.

Ik zweef
dus ik ben

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook