Ik vond er hier nog geen topic over maar er zijn vast liefhebbers voor: Foto’s van de Kerststallentocht in Westerlo-Zondereigen(B)
Die gaan verkeerd!
Baggert ;D
Hmm…?
Jawel, ze halen ons in!
En voorbij
Soeptijd, werd allemaal verzorgt
Stoek
Vergat er nog 2.
Hoop stukken gereden in de middelste rijstand. Bij een BX heb je: Laag-Normaal-Hoog.
Bij de GSA: Normaal-klein beetje hoger-Hoog
Dus een stand voor moeilijk berijdbaar terrein, de vering word ietsje stugger waardoor de bodem niet bij elke put over de grond kwam.
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Deze leuke foto’s maken nieuwsgierig, dus vertel eens…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik weet er heel weinig van, ik weet wel dat het vandaag was, erg gezellig en erg modderig..
Werd georganiseerd door, voor zover ik begrepen heb, de Plattinnekes club.
Is een jaarlijks ding en ik doe voor het eerst mee.
Je krijgt een bolletje-pijltje route, 3 pagina’s en daar ben je wel een paar uur mee bezig.
Onderweg zijn er diverse stops als je dat wilt, zo is er tegen lunchtijd(als je niet te hard rijd) een soepstop, en er zijn diverse ‘kerststallen’ verspreid over de route waar gluhwein en warme chocomel geschonken werd. Altijd even leuk bijpraten hoe de rest het maakt.
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
sjiek! Jammer dat Westerlo wel een eind weg is voor mij, maar lijkt me een leuke rit/bijeenkomst!
Voor mij is het anderhalf uur, maar je rijd richting de NL grens, terug was een krap uurtje.