Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Die foto’s zijn prachtig, vooral de 2e klik!
De besneeuwde bergen op de achtergrond, is dat Noorwegen?
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Nee deze bergen liggen nog in Zweden, maar je zit ondertussen wel dicht bij de Noorse grens. De bergen zijn niet zo hoog maar er ligt nog volop sneeuw. Of de sneeuw er in de nazomer nog ligt weet ik eigenlijk niet. Best kans. Want zowel de boomgrens als de sneeuwgrens ligt hier een stuk lager dan we bijvoorbeeld in Frankrijk gewend zijn.
JW
- CX 25RD Turbo
Vandaag op de Citromobile:
De stickers op de auto van Branko zien er schitterend uit.
En nog een foto van de mooie CX2400 ie Pallas van onze Duitse deelnemer:
JW
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Puzzelpuzzelpuzzel…
- CX 25RD Turbo
Doen !
JW
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Weet ik! Weet ik!
En mevrouw Kunstenvliegwerk is zeer meegaand, maar haar én minimaal twee weken alleen te laten met een kleine afvaardiging van het Grote Dierenbos, én intussen het hele vakantiebudget om te zetten in benzine stuit op bedenkingen.
Dusss…
- CX 25RD Turbo
Is het geen tijd voor een ruim budget vanuit jouw werkgever voor een fieldtrip naar Skandinavie om de inspiratie van vroeg Zweedse en Noorse kunstenaars door de eeuwig zingende bossen aan den lijve te ondervinden?
JW
Rens is gek genoeg om de onderhandelingen voor jou te voeren. :-p
Voor degenen die via Noorwegen rijden: de Trollstigen gaan we niet overslaan toch? (volgens mij komen we er haast vanzelf als we naar de Atlanterhavsveien rijden)
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
In dit tempo kun je geen hand voor ogen meer zien als jullie er zijn, Jaco.
Evenzo veel plezier gewenst..
Ik hoop er zelf ook ooit eens te komen, maar dat kan zomaar een lang gekoesterde droom blijven.
JKER schreef:In dit tempo kun je geen hand voor ogen meer zien als jullie er zijn
Hoe bedoel je dat?
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Trollstigen staat ook in mijn routeplan. Deze foto’s gezien hebbend, weet ik ook weer waarom .
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Yep, bij ons ook!
Mooi!
Ik heb de gehele route nog niet helemaal voor de geest en zeker niet met tijdspad. Maar hier is ook een camping, misschien een mooi punt om te verzamelen en te overnachten.
(Is ook mooi om het dal vanaf het uitkijkpunt bij dag en dauw te fotograferen volgens mij)