Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
De hoedenplankbekleding is heel eenvoudig te verwijderen. Misschien is de lijm zelfs al totaal uitgedroogd. Een experiment met textielverf zou ik interessant gevonden hebben…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 7586
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Pas wel op bij de zijruitjes. Als je daar teveel kracht op zet, zou het kunnen dat de kit waarmee ze vastzitten (deels) loslaat. Kun je natuurlijk sowieso even testen: zonder ruitjes is het natuurlijk wel makkelijker werken ...

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
achterbank er uit - zitting til je er zo uit, rug leuning zit met 2 boutjes onderaan op de hoeken gefixeerd, die slagje los. wijst zich vanzelf
evt achtergordel rol mechanismen los als je die hebt, en je kan er goed bij.
bekleding vanaf de rand opwippen.
zoals al opgemerkt, lijm is redelijk opgedroogd.
aan de zijkanten zit ie net tot onder die zwarte plastic profiel.
inderdaad zijruitjes testen of die niet loslaten van de kit waar ze in horen te zitten. zit soms maar matig vast, met lekkage tot gevolg.
ik heb zelf een laag antidreun bitumen mat gemonteerd, toen nieuwe stof er op gelijmd in neutraal zwart.
als je zover bent en je kan er goed bij, zou ik gelijk de banen van de achterruit ontwaseming controleren. die kan je ook fixen als die niet meer goed werken.
dit zijn allemaal kleine dingetjes.
maar zit de auto verder goed in elkaar mbt plaatwerk (roest) en onderhoud ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 364
- CX CX25GTI turbo 2 met VEMS
- CX Citroen CX25 Prestige Automatic + John Gold Cruise
Hoi Jim.
Heb je gemailt. Gelukkig ja is de roest vrij beperkt en is de dame kennelijk een paar keer behandelt daartegen.Tenminste toen ik haar net had heb ik slot voor de tankklep opnieuw moeten aansluiten dit hadden ze los gemaakt maar waarvoor ??????????? geen idee echter het werkt wel moest het gesmeerd worden misschien dat het dat is geweest in ieder geval met het graaien en gevloek om dit ding gemonteerd te krijgen zaten mijn handen duidelijk onder tectiel of ja ML in ieder geval ruikt naar tectiel.Buitenkant zie je hier en daar wat vliegroest maar dat laat ik weghalen zodra de auto binnekort van binnen helemaal klaar is.
Het kost wel wat , maar dan rij je ook wat ben helemaal verknocht eraan
gr Patrick