Ik vermoedt inderdaad een vlotter die lek is(Dankje Bart voor de tip) want een volle tank is op de meter nogsteeds 3/4 Ter bevestiging ging ik maar eens tanken na 185 km en toen ging er net geen 10 liter in. Best netjes toch?
tja hij heeft 5 minuten vol aangegeven….. nu weet ik het niet meer. Denk dat ik hem een keer bijna leeg rijd en dan voltank maar of dat deze winter gebeurd? de visa gaat van het weekend echt op stal want de camera`s op mijn stalplaats zijn echt een verbetering (heb ik mogen inzien) mijn auto staat namelijk mooi op beeld
Vandaag een Mijlpaal voor mijn gebakje, 80,000 leuk om te zien en stopte toevallig net bij iemands huis en toen ging die om
vandaag ook alles nagekeken een koppeling die een piepgaf en dat soort dingetjes en de motoruimte een schoonmaakbeurt gegeven met een poetsdoen en wat poetsmiddel.
Ze rijdt steeds beter echt fantastisch!
Ik zag op marktplaats een advertentie van NOS hoofdsteunen alleen de prijs is vrij hoog namelijk -,60 is dit reeel?
groetjes,
Ik vind de omschrijving die jij gebruikt nogal treffend; nl. ‘vrij hoog’.
Zeker afgezet tegen sommige onderdelen die de verkoper ook aanbiedt. Maar je zult maar net een matching supermooi interieur hebben zonder hoofdsteunen…
80.000 in 30 jaar… mooie mijlpaal!
Citroën Visa 1985 140k
Volvo Amazon 1967 201k
Ex: GSA X3, C15, XM d12, BX 16 trs,
2cv6 special, CX 2.5d ambulance
Ik.weet niet of het Reeel is.
ik heb ook een supergaaf interieur zonder scheuren of vlekken en die hoofdsteunen zijn dat wel een kers op de taart hmmm..
denk denk.
Die 80,000 heeft ze wel kunnen halen met 11jaar pauze. Dat is niet veel gemiddeld op jaarbasis. van mij mag er die nog mee totdat de olie op is. Dan verkopen? nee nooit!
Netjes!!
En wel zo veilig
Hoofdsteunen waren een van de dingen die ik in mijn Visa plaatste en had ze een jaar later gelijk nodig ook
Veiligheid inderdaad, toeval dat het precies dezelfde stof is! en een stuk comfortabeler zeg!
mooie visa hoor!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Dankjewel
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
‘t is wel een knapperd geworden hoor, heb je ‘t laten doen of heb je jezelf een middagje uitgeleefd met commandant & poets?
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
zeker een stuk knapper! Is samen met mijn broer gepoetst in een ochtendje( 2 uur werk ) erg tevreden over het resultaat de volgende keer word het wel spuiten ben ik bang, het wordt al snel paars/roze in de hoeken. het middel dat we gebruiket hebben is van mijn broers werk (autobedrijf) in een tube kleur groen iets dunner dan commandant maar minstens zo goed en dat uitwrijven ging ook makkelijk vergeleken commandant.
nu maar sparen om het volledige remcircuit te vervangen schrijven slangen blokken enz of evt een klauw.
ben benieuwd wat hij getaxeerd word. 750?( doe hem heus niet weg hoor)