Vandaag ff bij de garage geweest en gaf als oplossing om een extra pompje er tussen te zetten die als je de auto start meteen onlucht als het ware ik weet niet meer hoe hij het noemde maar moest wel electricht aangesloten worden kost ongeveer 70 a 80 euries, ik kan natuurlijk ook ff naar de sloop gaan en kijken of daar iets staat en deze er op monteren, ik in iedergeval de gloeibougies binnen dus kunnen op de plank je weet maar nooit.
In iedergaval bedankt voor jullie info ik hou jullie op de hoogte hoe ik het opgelost nog ff te koud om buiten te sleutelen
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Ik zou ook hier eens hier naar kijken, ik weet niet veel van citroen, maar ik dacht dat er ongeveer hetzelfde brandstoffilter opzit. Naast het balgje is dit een beruchte 2e boosdoener. Dat witte dingetje wil ook wel eens gaan lekken of valse lucht trekken. Vooral als het kouder wordt.
En hier heb ik de reparatie beschreven:
http://www.peugeotforum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=27&t=7659&start=1250
Citroen Berlingo M49 1.6 16v
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Dat klopt idd, En verder zit er nog een O-ring onder het filterhuis, die wil ook wel eens lek en is nog voor weinig bij de dealer te koop.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Als de winter wat lekkerder wordt temperatuur natuurlijk ga ik ff kijken, sins 13 jan geen problemen meer gehad met starten vanmorgen om 04:30 starten en lopen dus we wachten het ff af, in iedergeval ben ik weer een hoop info rijker geworden
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Misschien sluit het dieselfilterhuis niet helemaal goed meer af, gelijk ff dieselfilter vervangen die kunnen ook wel eens erg vuil zijn, als het dan koud is laat ie ook moeilijker diesel door.
Goede raad is voorraad
FF een kleine update, 13 jan heb ik in het balgje gedrukt en starte in 1 keer sinsdien heb ik GEEN problemen meer gehad dus ik denk dat ik het zo ff laat zitten de filter moet nog ff gedaan worden zo ook het luchtfilter en een zijn olie beurd mocht het zijn dat er iets op de propen komt laat ik het weten.
ik heb in iedergeval 4 hagelnieuwe gloeispiralen liggen kunnen op de plank in geval van nood.
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003