Heb nu al 2 maal een probleem met de handrem voor gehad tijdens het rijden. Krijg plots melding op scherm “handrem defect” en de motor slaat uit. Terug starten gaat en probleem weg.
Ook laat hij sedert een paar dagen “SERVICE” zien, maar na een paar sec. gaat het weg van op het dashboard. Vind dit wel vreemd. Wagen heeft eind vorig jaar nog een klein onderhoud gekregen, met nieuwe remblokjes achteraan. Als hij dit nog eens doet gaat hij terug binnen om te onderzoeken.
Iemand dit al eens tegengekomen? C4GP exlusive is van 2008 een 1.6Hdi
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 636
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Even laten uitlezen door de dealer. Mijn vorige auto was ook een C4GP en ik had een soortgelijke storing, werd veroorzaakt door een defecte remlicht-schakelaar.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
jhvink schreef:Even laten uitlezen door de dealer. Mijn vorige auto was ook een C4GP en ik had een soortgelijke storing, werd veroorzaakt door een defecte remlicht-schakelaar.
Voorlopig niet meer gehad, wel nog af en toe na het starten die melding SERVICE. Als het beter weer is ga ik eens naar de dealer gaan.