8 van de 40
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
   
de beige gsa pallas van jasper.
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10260
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 24 april 2013 01:30 PM
  [ # 106 ]

Moet jij niet opletten in de les?

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2013 08:15 AM
  [ # 107 ]

Nou de rechter kant is het laswerk helemaal klaar, en behandeld met spul.
Het spatbord zit er weer mooi op.
Nu de rechter kant en de kinnebak vandaag of morgen en hij kan weer in elkaar en naar de garage waar we een brug kunnen gebruiken.
Dan eens kijken waar dat lek zit

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Thierry
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003

- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Gepost: 25 april 2013 08:38 AM
  [ # 108 ]
vanderiet schreef:

Als ik m start en de oprit heen en weer rijd zie ik allemaal sporen in het grind
En onder de kachelradiateur is het “droog” miet klef in ieder geval

Waar zit die bij jouw GSA?

Thierry

Profiel  
 
Thierry
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003

- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Gepost: 25 april 2013 08:42 AM
  [ # 109 ]
vanderiet schreef:

Het zit tussen de 2 voorwielen in en aan de rechter kant iets onder het blok.

Is dat rechts voor de bestuurder? Of als je onder de motorkap staat te kijken?
Het is gebruikelijk om bij auto’s te beschrijven vanaf de bestuurderszitplaats (die dus linksvoor zit.)

Thierry

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2013 11:26 AM
  [ # 110 ]

gisteren hadden we haar op blokken gezet en toen ik een kwartiertje later eronder keek,
lag er (vanaf voor de motorkap bekeken) links een plasje lhm.
dus lekt hij daar (ook)
weten jullie wat het kan wezen?
het is onder de balk waar de kinnebak onderaan zit.
daaronder lag het lhm.
dat is dus aan de bijrijderskant
waar de eerdere berichten over gingen is de bestuurderskant

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
furriegurrie
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2114
Geregistreerd: 11-03-2006

- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Gepost: 25 april 2013 11:53 AM
  [ # 111 ]

als het zo veel lekt moet het volgens mij niet al te moeilijk zijn om te lokaliseren.
Neem een lamp, een spiegeltje en eventueel wat remmenreiniger en wat poetsdoeken. Goed kijken waar de boel nat is. Als alles nat is boeltje schoonmaken en dan gaan kijken waar het weer als eerste vies wordt. Lijkt me trefzekerder dan hier vragen aan mensen die niets kunnen zien wat er aan de hand is Wink

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 25 april 2013 11:57 AM
  [ # 112 ]

Op bokken met draaiende motor gewoon van bovenaf kijken. Hoe moeilijk kan het zijn?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2013 12:02 PM
  [ # 113 ]

gaan we ook doen

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 25 april 2013 06:24 PM
  [ # 114 ]

Daar komen allerlei retourslangetjes bijelkaar. Grote kans dat er 1 gescheurd is.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2013 07:00 PM
  [ # 115 ]

oke bedankt, mn vader en ik zullen er naar kijken.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
dirkvdmei
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009

- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Gepost: 25 april 2013 10:56 PM
  [ # 116 ]

Kijk ook bij de hoogteregelaar. Rechtervoorwiel eraf, de kunststof kap aan de voorzijde van het binnenscherm eraf, dan zie je de hoogteregelaar. Daaraan zit een retourleiding, een rubberslangetje van ongeveer 4-5 cm lengte met daarin een hard kunststof leiding. Rubberslangetje verteerd, gescheurd, losgeschoten misschien?
Om dat te controleren heb je geen brug nodig. Plaats je wel een assteun na het opkrikken??? Mocht dit het euvel zijn, is het in een halfuurtje gefixt.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 26 april 2013 07:54 AM
  [ # 117 ]

Oh oke bedankt , zullen we dat van de week ook nog even doen

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 27 april 2013 03:32 PM
  [ # 118 ]


op foto 1 zie je dat het zeker LHM is
en op foto 2 zie je waar het (ongeveer) weg komt
(dit is volgens mij ook waar wat LHM leidingen liggen, of niet?)

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 27 april 2013 03:47 PM
  [ # 119 ]

Heb je je speelkleed opgeofferd?  Laughing

Nee ff serieus, je moet gewoon alle lhm slangetjes controleren dan kom je het vanzelf tegen. Meer kunnen we op t forum niet voor je doen denk ik. Verwacht iig oplossing in de vorm van hapklare brokken.

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 27 april 2013 03:49 PM
  [ # 120 ]

ja dat vond ik achter in de garage, dus dat kon ik goed gebruiken idd.
ps: hoe zie ik dat er een lek zit? hoe ziet dat eruit?

—————————————————————————————————-

pallas strip liet los, dus er maar afgehaald met het idee het er weer op te maken.
maar de lak bleek los te laten dus moet er eerst een beetje spul op.


en het gat in de vloer ( bleek al eens gelast te zijn)

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
8 van de 40
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook