haha, dat is ook toevallig, het is een orginele citroen kleur.
Ook op de gsa geleverd, maar in een ander bouwjaar als deze.
Mischien staat het kleur nummer op de site van de gs/a vereniging?
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Gevonden! Het kleurnummer is GDY
http://www.gs-gsa.org/couleurs.php
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Dankuwel Art!
http://www.spraydosen-shop.de/car-paint-spray-can-citroen-058-gdy-beige-impala-edy-uni-one-coat
En dat voor €14,49
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Handige webshop zeg!
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Wat je zegt. Gelijk even een bookmark aan gehangen.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
nou heb ik ook wat, waarschijnlijk is het niet zo spannend, maar wel lastig.
Bij het starten gaat het acculampje branden, en als ik dan een klein poosje op 3000 toeren blijf, gaat ie uit. Maar doen we tijdens het rijden de lampen aan gaat het acculampje ook weer branden.. Nu heb ik als advies gekregen: vervang de spanningsregelaar maar eens, maar waar zit dat ding? ik heb m in iedergeval nog niet gespot.. wat denken jullie wat dit kan zijn??
De laatste keer toeren, was ongeveer 20 km, met ongeveer 10 km de koplampen aan en radio. bij het achteruitrijden op de oprit viel die uit (omdat mn moeder te weinig gas gaf op de bult, maar toen was de accu helemaal plat)starten deed ie dus ook niet meer. dus niet echt handig iig..
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
De spanningsregelaar bij jou zit in de dynamo zelf.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Dus er zit wss niks anders op dan de dynamo te vervangen?? heb nog eentje liggen gelukkig)
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Ik denk dat je koolborstels slecht zijn, dan maakt je dynamo niet genoeg vermogen. Een electronisch spanningsregelaar is vaak alles of niets kapot. V-snaar is wel goed gespannen neem ik aan, ( als die het probleem is dan is die ook snel weg).
Er zijn 3 of 4 merken dynamo’s geleverd, als je een foto post kunnen we je misschien verder helpen, anders totaal vervangen.
To err is human, not to err is divine.
Ik denk dat je koolborstels slecht zijn, dan maakt je dynamo niet genoeg vermogen. Een electronisch spanningsregelaar is vaak alles of niets kapot. V-snaar is wel goed gespannen neem ik aan, ( als die het probleem is dan is die ook snel weg).
Er zijn 3 of 4 merken dynamo’s geleverd, als je een foto post kunnen we je misschien verder helpen, anders totaal vervangen.
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Als je nog 1 hebt liggen, gewoon uitwisselen.
Dat is het eenvoudigst.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
heb gisteren even het lampenrek eruit gehaald, zodat ik makkelijk bij de dynamo kan. Nu moet ik nog even goed kijken hoe het zit met de draadjes.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
inmiddels de dynamo los, kan ie niet van z’n plek omdat de koelfanbeplating ook nog weg moet.. Had niet gedacht dat er zoveel aan de kant moest eerlijk gezegd.
Ik ga er vanuit dat ie vanavond weer klaar is. Want doordat ik lekker vroeg vrij ben van school vandaag moet het toch wel lukken.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 752
Geregistreerd: 26-02-2011
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
En?
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gelukt! hij rijdt weer.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4