37 van de 40
« Eerste  < Vorige 35 36 37 38 39 Volgende >  Laatste »
   
de beige gsa pallas van jasper.
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 28 juli 2014 09:29 PM
  [ # 541 ]

haha, dat is ook toevallig, het is een orginele citroen kleur.
Ook op de gsa geleverd, maar in een ander bouwjaar als deze.
Mischien staat het kleur nummer op de site van de gs/a vereniging?

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 28 juli 2014 10:11 PM
  [ # 542 ]

Gevonden! Het kleurnummer is GDY

http://www.gs-gsa.org/couleurs.php

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 29 juli 2014 01:28 AM
  [ # 543 ]

Dankuwel Art!

http://www.spraydosen-shop.de/car-paint-spray-can-citroen-058-gdy-beige-impala-edy-uni-one-coat

En dat voor €14,49

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
CitroMarty
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 855
Geregistreerd: 07-07-2007

- BX 19 GTI
Gepost: 29 juli 2014 04:22 PM
  [ # 544 ]

Handige webshop zeg!

Mijn Fotosessie’s
_____________________________________

Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91

Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 29 juli 2014 05:02 PM
  [ # 545 ]

Wat je zegt. Gelijk even een bookmark aan gehangen.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 30 augustus 2014 07:51 PM
  [ # 546 ]

nou heb ik ook wat,  waarschijnlijk is het niet zo spannend, maar wel lastig.

Bij het starten gaat het acculampje branden, en als ik dan een klein poosje op 3000 toeren blijf, gaat ie uit. Maar doen we tijdens het rijden de lampen aan gaat het acculampje ook weer branden.. Nu heb ik als advies gekregen: vervang de spanningsregelaar maar eens, maar waar zit dat ding? ik heb m in iedergeval nog niet gespot..  wat denken jullie wat dit kan zijn??

De laatste keer toeren, was ongeveer 20 km, met ongeveer 10 km de koplampen aan en radio. bij het achteruitrijden op de oprit viel die uit (omdat mn moeder te weinig gas gaf op de bult, maar toen was de accu helemaal plat)starten deed ie dus ook niet meer.  dus niet echt handig iig..

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 30 augustus 2014 08:21 PM
  [ # 547 ]

De spanningsregelaar bij jou zit in de dynamo zelf.

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 30 augustus 2014 08:24 PM
  [ # 548 ]

Dus er zit wss niks anders op dan de dynamo te vervangen?? heb nog eentje liggen gelukkig)

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3701
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 30 augustus 2014 09:27 PM
  [ # 549 ]

Ik denk dat je koolborstels slecht zijn, dan maakt je dynamo niet genoeg vermogen. Een electronisch spanningsregelaar is vaak alles of niets kapot. V-snaar is wel goed gespannen neem ik aan, ( als die het probleem is dan is die ook snel weg).
Er zijn 3 of 4 merken dynamo’s geleverd, als je een foto post kunnen we je misschien verder helpen, anders totaal vervangen.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3701
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 30 augustus 2014 09:27 PM
  [ # 550 ]

Ik denk dat je koolborstels slecht zijn, dan maakt je dynamo niet genoeg vermogen. Een electronisch spanningsregelaar is vaak alles of niets kapot. V-snaar is wel goed gespannen neem ik aan, ( als die het probleem is dan is die ook snel weg).
Er zijn 3 of 4 merken dynamo’s geleverd, als je een foto post kunnen we je misschien verder helpen, anders totaal vervangen.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
dirkvdmei
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009

- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Gepost: 30 augustus 2014 11:35 PM
  [ # 551 ]

Als je nog 1 hebt liggen, gewoon uitwisselen.
Dat is het eenvoudigst.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 31 augustus 2014 06:13 PM
  [ # 552 ]

heb gisteren even het lampenrek eruit gehaald, zodat ik makkelijk bij de dynamo kan. Nu moet ik nog even goed kijken hoe het zit met de draadjes.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 03 september 2014 03:23 PM
  [ # 553 ]

inmiddels de dynamo los, kan ie niet van z’n plek omdat de koelfanbeplating ook nog weg moet.. Had niet gedacht dat er zoveel aan de kant moest eerlijk gezegd.

Ik ga er vanuit dat ie vanavond weer klaar is. Want doordat ik lekker vroeg vrij ben van school vandaag moet het toch wel lukken.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Bertje beige
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 752
Geregistreerd: 26-02-2011

- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Gepost: 05 september 2014 08:27 PM
  [ # 554 ]

En?

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 05 september 2014 10:15 PM
  [ # 555 ]

Gelukt!  hij rijdt weer.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
37 van de 40
« Eerste  < Vorige 35 36 37 38 39 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook