5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

BX 1.9 TRD van McKlei
McKlei
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 105

- BX TRD Turbo
Gepost: 13 mei 2013 02:25 PM
  [ # 61 ]

Ja, we hadden namelijk eigenlijk geen zin om de startmotor los te halen. Uiteindelijk ontkwamen we er dus niet aan. Wel een goed systeem met die pennen en moeren op alle poelies.

Vandaag alweer 40 km gereden en geen lekkages meer. Althans niet vanuit de keerringen. Volgende stap: carterpakking en remschijven!

Profiel  

McKlei
> 100 berichten
RankRank

- BX TRD Turbo
Gepost: 15 augustus 2013 03:03 PM
  [ # 62 ]

Een goeie 5000 km verder en sinds de veerpoot eigenlijk geen problemen meer. Ik heb wel een nieuw reservewiel nodig, maar ach Smile

Tijdens onze trip door Frankrijk hoorde ik iets bonken, het leek eerst de weg te zijn, maar het ging niet weg. Wielen bekeken en ja hoor.. Linksachter zat een flinke bult en was het metalen gaas zichtbaar. Op de bloedhete Franse parkeerplaats (waar natuurlijk geen plekjes in de schaduw waren) het wiel vervangen en de oude tegen een prullenbak gezet.

Sinds november heb ik alweer bijna 20.000 km gereden, dus al met al gaat het allemaal goed. Wel zijn er nog allerlei dingetjes die eigenlijk beter kunnen, dus als iemand weer eens een sloper heeft hou ik me aanbevolen!

p.s. foto’s volgen, maar die heeft mn vriendin nog

Profiel  

McKlei
> 100 berichten
RankRank

- BX TRD Turbo
Gepost: 29 oktober 2013 01:07 AM
  [ # 63 ]

Even weg geweest (langer dan ik dacht ook..) maargoed, nieuwe APK en een mooie km-stand erbij Smile

De dagteller+benzinemeter combinatie is trouwens niet 100 maar 1100 km Wink

Afbeelding Bijlagen
duizendduizend.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook