Verschillende diameters aan één bezineslang ?
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 23 februari 2013 03:34 PM

De BX 1400 carburateur met 150A motor van mijn zus raakt niet meer gestart

als hij meer dan een week niet gebruikt is .

De benzine loopt ergens af , dus een geut in de carburateur en we zijn weer weg .

Natuurlijk geen interessante manier om elke keer te starten !

Slang van pomp naar carburateur is al vervangen ,

bij nader onderzoek kom ik op een probleem !

De slang aan de benzinepomp is 6 mm , de metalen buis onder de auto is 10 mm

Is dit en speciale benzinslang met twee verschillende diameters ?

Dank , Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 23 februari 2013 05:29 PM
  [ # 1 ]

Van 10mm naar 6mm lijkt me wat groot verval. Is de leiding onder de auto geen 8 mm?

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 23 februari 2013 05:38 PM
  [ # 2 ]

Ik heb 10 mm gemeten , zoveel roest zal het wel niet zijn denk ik cheese

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 23 februari 2013 05:42 PM
  [ # 3 ]

Die slang was vroeger al enkel bij de dealer te koop. Ik heb ze vaak vervangen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 23 februari 2013 05:42 PM
  [ # 4 ]

Haha, nee… lijkt me ook niet. Heeft de huidige slang een verloop er in zitten?

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 23 februari 2013 05:57 PM
  [ # 5 ]

Dat zal ik maar pas zien als ik ze demonteer ,

maar dan kunnen we niet meer rijden !!

want ze is nu al veel te soepel , dus die hou ik gegarandeerd in drie stukken in mijn handen

en dan loopt heel de bak leeg huh .


Op naar een verloop stuk dan , want dat zal wel niet meer te krijgen zijn vrees ik .

al even gebeld met mijn race-schop : 2.5 Euro gaat mij dit kosten .


Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook