Berlingo 2004 vragen
Tripod
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 24 februari 2013 01:06 PM

Beste Citroen rijders,

Ik ben Martijn Oosterbaan, eigenaar van een mountainbike speciaalzaak in denbosch en heb sinds vrijdag een Citroen Berlingo 1.9D uit 2004 in bezit. Ik heb hiervoor een Nissan Almera N15 gehad, maar hier kon ik te weinig in vervoeren, deze wagen had ik redelijk getuned en ik denk dat dat op een gegeven moment met de Berlingo ook wel gaat gebeuren. Het is wel erg wennen, want waar ik met de Nissan allang op 120/130 zat, zit ik nu met de Berlingo nog ergens rond de 90/100. Maar dat is niet zo erg, je kan veel mee nemen wat voor mijn bedrijf ook belangrijk is.

Nu heb ik hier enkele vragen over en ik ben opzoek naar enkele losse onderdelen.

- Bij mij in de Berlingo zitten geen tweeters, ik heb het nodige opgezocht op internet maar kwam er nog niet uit wat nu het beste was. Is het beter om de tweeters aan te sluiten op een versterker of kan je deze in serie zetten met je speakers in samenwerking met een filter?
- Welke tweeters zijn de betere voor in een Berlingo want er zijn er nogal veel op de markt.

- Wat zijn een beetje de betere website’s om onderdelen voor de Berlingo te scoren voor een leuke prijs?

- Mijn lampje van de klok doet het niet meer, weet iemand wat voor lampje ik hiervoor nodig heb en hoe ik deze kan vervangen?

- In mijn vorige auto (Nissan Almera) had ik een iphone houder, deze kan ik door de ronde lucht roosters niet meer in de Berlingo plaatsen, wat zijn goede Iphone houders die in een Berlingo passen, zonder dat je telefoon een meter van je af is.

- Mijn Berlingo komt van het Belgisch vliegveld, hierdoor zit er een Nokia installatie in de auto, deze wil ik eruit halen. Het microfoontje zit bij de binnenspiegel, hoe is deze het beste te verwijderen?

- Ik wil op mijn Berlingo reclame gaan plakken, echter heeft deze auto zijramen in de laadbak. De zwarte letters van mijn bedrijfslogo komen dan niet goed uit, heeft iemand hier een ideetje voor? Ramen wit afplakken of dergelijke?

Ik ben nog opzoek naar de volgende onderdelen:
- Linker speakerkapje (rooster)
- Middenconsole (waar de radio inzit, deze is bij mij wat beschadigd)
- Instaplijsten

Hartelijk dank,

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook