Bestuurderszetel C5
stefaan 44
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 27 februari 2013 11:21 AM

Wij hebben Citroen C5 Berline aangekocht en in gebruik genomen begin Juli 2012 met de volgende kenmerken:

Met de volgende handelingen heb ik de bestuurderszetel ingesteld:
1 De zetel op de juiste hoogte geplaatst
2 De M toets ingedrukt
3 onmiddellijk de 1 ingedrukt tot ik het signaal hoorde
3 parameters auto/comfort bestuurder aangekruist en OK gedrukt (in de handleiding staat dat men moet aankruisen comfort/in en uitstappen bestuurder) maar deze tekst vind ik niet in het menu.

De zetel verplaatst zich niet bij het starten of uitstappen van de wagen

Ook staat in de handleiding dat U de memory kunt oproepen door op het ingestelde cijfer te drukken en dat men dan een geluidsignaal hoort, ook dit lukt niet.

Ik heb voorlopig de volgende oplossing de instelling knop 1 is de hoogste stand (rijstand bij het instappen druk ik op 1) Knop 2 is de laagste stand (stilstand bij het uitstappen druk ik op knop 2 en de zetel zakt)

Ik heb navraag gedaan in de Garage Citroen maar ook daar krijg de oplossing niet aangeboden.
Kan iemand mij vertellen wat ik eventueel fout doe bij de instelling of wat er fout kan zijn.
(moet bij het instellen het contact aan staan, de motor draaien de deur open of dicht moet de zetel op het laagst punt staan als de regeling begint?)

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 27 februari 2013 11:37 AM
  [ # 1 ]

Welkom!  Ik heb je post even naar het C5 gedeelte verplaatst. Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook