8 van de 10
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende > 

4e Fête des Limousines, Geertruidenberg, 26 mei 2013
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5490

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 28 mei 2013 08:06 PM
  [ # 106 ]

Oja, Yuri liep er ook nog rond…. Laughing

Maar,goed nogmaals een leuke evenement om volgende keer weer bij te zijn..

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27938

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 28 mei 2013 08:10 PM
  [ # 107 ]

Grappig dat iedereen er anders tegenaan kijkt.
Zoals Aart zelf al zei bij de ID van Erik, de DS/ID is eigenlijk wel het grote voorbeeld van de Franse limo.

Wat mij betreft zeker welkom Wink
Dat vergroot direct ook je doelgroep.

Goed je moet ergens een grens trekken, maar ook niet teveel mierenneuken.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6139

Gepost: 28 mei 2013 08:48 PM
  [ # 108 ]

Ik heb niks tegen de ID/DS, maar de organisatie is er al jaren vrij duidelijk over: Dit evenement is ontstaan, juist om tegenwicht te bieden tegen de vanzelfsprekende aandacht die o.a. de DS altijd al krijgt. Het evenement is daarom nadrukkelijk niet voor de DS en generatiegenoten bedoeld. In dat kader is de organisatie dus gezwicht voor iemand die dat gegeven niet kon accepteren.

Ik heb daar zelf ook met Eric over gesproken en ik vond dat hij onredelijke verwachtingen had ten aanzien van het toelatingsbeleid. Dat heb ik hem daar ook gezegd. Maar hij kwam op mij nogal drammerig over. Jammer. En jammer dat de organisatie daar niet tegen opgewassen was.

Profiel  

Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 952

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 28 mei 2013 09:45 PM
  [ # 109 ]

Ondanks mijn plechtig voornemen niet geweest, helaas. CX nog steeds niet klaar. Maar volgend jaar…!

Profiel  

XMine
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 844

Gepost: 28 mei 2013 10:00 PM
  [ # 110 ]
jaco schreef:

Ik heb niks tegen de ID/DS, maar de organisatie is er al jaren vrij duidelijk over: Dit evenement is ontstaan, juist om tegenwicht te bieden tegen de vanzelfsprekende aandacht die o.a. de DS altijd al krijgt. Het evenement is daarom nadrukkelijk niet voor de DS en generatiegenoten bedoeld. In dat kader is de organisatie dus gezwicht voor iemand die dat gegeven niet kon accepteren.

Ik heb daar zelf ook met Eric over gesproken en ik vond dat hij onredelijke verwachtingen had ten aanzien van het toelatingsbeleid. Dat heb ik hem daar ook gezegd. Maar hij kwam op mij nogal drammerig over. Jammer. En jammer dat de organisatie daar niet tegen opgewassen was.

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Vond het logisch dat er, aanrijdend, een R16 voor mij rechtsaf moest ná de poort. Het bevreemde me dat ik daarna toch auto’s op het terrein zag staan die er eigenlijk niet zouden moeten staan.

Ik las op een Renaultforum vanmiddag dat men vond dat de XM er eigenlijk niet thuis hoorde… Nou sorry, volgens mij staat die nou juist in het rijtje van auto’s waar dit feestje voor is bedoeld. Kennelijk zijn er altijd weer mensen die iets moeten vinden van de spelregels van zo’n feestje.

Al met al een interessante middag!

Citroënloos

Profiel  

furriegurrie
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2134

- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Gepost: 28 mei 2013 10:07 PM
  [ # 111 ]

als ze dat vinden van bijvoorbeeld mijn Xm Break dan snap ik dat wel (een beetje). Een Break heeft toch niet echt de uitstraling van een limousine…..was mijn Berline rijdbaar geweest was ik ook zeker niet met de Break gekomen.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 mei 2013 10:11 PM
  [ # 112 ]
XMine schreef:

Kennelijk zijn er altijd weer mensen die iets moeten vinden van de spelregels van zo’n feestje.

Precies! Wel naar een feestje gaan, maar je vervolgens niet aan de vooraf gestelde regels van de gastheer willen houden.

Ook met het oog op de kritiek op de Xm’s denk ik dat veel mensen gewoon geen idee hebben waar ze naartoe gaan…

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 28 mei 2013 10:12 PM
  [ # 113 ]
furriegurrie schreef:

als ze dat vinden van bijvoorbeeld mijn Xm Break dan snap ik dat wel (een beetje). Een Break heeft toch niet echt de uitstraling van een limousine…..was mijn Berline rijdbaar geweest was ik ook zeker niet met de Break gekomen.

Een XM is een XM toch? Een break is weliswaar geen limousine, maar laat als aanvulling op de Berlines wel zien wat een XM is!

Profiel  

Gepost: 28 mei 2013 10:14 PM
  [ # 114 ]
jaco schreef:

Wanneer je een evenement organiseert wat uitgesproken niét voor de DS is, dan moet je ook niet zwichten voor klagende bezoekers en de DS-en gewoon elders laten parkeren.

Op zich mee eens, maar ja… wat doe je als ze woedend en met hooivorken op je af komen?? Laughing

very angry

Overigens was het evenement niet “nadrukkelijk NIET voor de DS”. Het is alleen bedoeld om juist andere modellen eens wat aandacht te geven die normaal gesproken altijd door -bijvoorbeeld-  de DS wordt opgeëist omdat die al zo massaal aanwezig is en al zoveel in de spotlights staat op alle evenementen.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

furriegurrie
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2134

- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Gepost: 28 mei 2013 10:14 PM
  [ # 115 ]

Tuurlijk, daarom was ik in dit geval ook wel gewoon met de Break Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 28 mei 2013 10:20 PM
  [ # 116 ]
La Léo schreef:

Overigens was het evenement niet “nadrukkelijk NIET voor de DS”. Het is alleen bedoeld om juist andere modellen eens wat aandacht te geven die normaal gesproken altijd door -bijvoorbeeld-  de DS wordt opgeëist omdat die al zo massaal aanwezig is en al zoveel in de spotlights staat op alle evenementen.

Komt op hetzelfde neer natuurlijk.

Maar hé, ik begin nu teveel nadruk te leggen op een paar kleine oneffenheden, terwijl het gewoon een onwijs geslaagd evenement was. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar op dezelfde mooie locatie.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27938

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 28 mei 2013 10:20 PM
  [ # 117 ]
La Léo schreef:

Lijkt me prima toch, niet teveel aandacht op de DS leggen, maar wel gewoon toelaten Wink

XMine schreef:

Ik las op een Renaultforum vanmiddag dat men vond dat de XM er eigenlijk niet thuis hoorde…

Waarom dan niet?
Een XM is toch gewoon een 605 zo’n beetje Confused Wat is er dan anders aan een Safrane?

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 28 mei 2013 10:22 PM
  [ # 118 ]
Arjan Verkade schreef:

Lijkt me prima toch, niet teveel aandacht op de DS leggen, maar wel gewoon toelaten Wink

Als je daaraan begint, zijn de grenzen al gauw zoek en verwaterd het evenement. Wát is nu helemaal het probleem om gewoon alleen de deelnemende modellen toe te laten?

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2949

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 28 mei 2013 10:27 PM
  [ # 119 ]
furriegurrie schreef:

Ik vind het allemaal best maat, maar wil je die grote grijze olifant niet meer naast mijn auto zetten Laughing .

..........................................................

Verder vind ik eigenlijk dat er geen disscusie nodig is , het staat zelfs duidelijk op de site.

http://www.fetedeslimousines.nl/2_LesVoitures/lesvoitures.htm

Duidelijker kan niet.

Daarnaast is het prachtig dat er ruimte is zodat er wat “vreemde eenden” zoals die Facel en Avantime op het terrein kunnen of mogen staan, dynamiek is goed en dat kan ik alleen maar toejuigen.

Je eigen auto of gelijk doordrukken is weer wat anders, dat is niet nodig, wat dat betreft zijn er vele,vele andere meetings en evenementen waar je aan kunt deelnemen,......

Geniet van die grote verscheidenheid als deelnemer en die andere keer weer als bezoeker.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 28 mei 2013 10:29 PM
  [ # 120 ]

Mooi Gesproken, Ron!

Vooral dat van die grote XM BReak die het zicht op jouw prachtige voiture ontnam. Laughing

Profiel  

8 van de 10
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook