Totaal aantal Berichten: 21
- CX 25 GTi Automatic
- C1 1.0 Ambiance 3drs

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Leuk stel
Zo te zien zit er een Turbo spoiler op?

- CX 25 GTi Automatic
- C1 1.0 Ambiance 3drs
Ja beetje jammer. Normale spoiler staat beter op GTi imho. Kan dat nog? Of blijven er gaten over?

- CX 25 GTi Turbo 2
Ik denk dat dat er aan ligt hoe deze spoiler erop is gekomen.
Bij een GTi Turbo kofferklep zitten er extra nokjes om de grote spoiler vast te zetten.
Maar gezien er zoveel GTi’s zijn met turbo spoiler vermoed ik dat er ook manieren zijn zonder deze nokjes, want ik kan niet geloven dat al die achterkleppen in kleur zijn overgespoten.
Gezien jouw type plaatjes allemaal op de juiste plek lijken te zitten zou het best eens kunnen dat de originele GTi klep er gewoon op zit en alleen de spoiler is overgezet.
Ik weet alleen niet of er gaten gemaakt moeten worden voor dit verhaal. Ik vermoed dat je dit aan de binnenkant van de klep wel kan zien.

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Proficiat met je Gti! Wat mij betreft de meest comfortabele uitvoering van de CX, zeker met die automaat! Vip interieur?
Voor die spoiler: de ‘gewone’ spoiler zit vast met een zestal klemmetjes en vijsjes, anders moet je eens jou spoiler er zien af te halen en kijken hoe die vastzit?

- CX 25 GTi Automatic
- C1 1.0 Ambiance 3drs
Er is ergens in haar levensloop een GTi Turbo interieur ingekomen, dat zal ook wel het moment geweest zijn dat die spoiler erop gezet is.
Op dit moment is ze trouwens een stekker hybride, laad niet of bijna niet bij. Na 200 km ofzo begint ze stroom te kort te komen. Paar uurtjes aan de lader en ze kan er weer tegen. Bedrading accu->startmotor->dynamo vice versa heeft strijd tegen tijd opgegeven.
Lekkere plek zit dynamo trouwens ! Wordt een leuk klusje om bedrading te vernieuwen en dynamo te demonteren en te checken. Dynamo krijg ik er wel uit, niet echt makkelijk maar wel te doen volgens mij, maar hoe kom je bij aansluitingen op startmotor? Is het het makkelijkst om die ook er maar af te halen?

- CX 25 GTi Turbo 2
Stoffen VIP GTi Turbo stoelen waren standaard op een 88er GTi. Alleen bij de vroege serie 2’s was dit een optie pakket.
Alleen als er leer in zit met rode bies dan komt het uit een turbo, volledig zwart leer hoort in een GTi.

Totaal aantal Berichten: 9362
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Waarom de startmotor eraf?
Als dat alleen voor de bedrading is,lekker laten zitten.
Kun je zo ook wel bij,vanaf onder kan het zeker.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.