3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

C4: garantieproblemen en verdere verloop..
Sw@tLorD
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29

Gepost: 29 maart 2013 04:42 PM
  [ # 31 ]

Hij probeert er tussen te raken. Een advocaat wil ik enkel inschakelen in het slechtste geval.

Profiel  

Sw@tLorD
< 100 berichten
Rank

Gepost: 03 april 2013 10:27 AM
  [ # 32 ]

Ondertussen is er al veel gebeurd maar van de verkoper heb ik nog steeds niet gehoord.
Op 30.03 heb ik een aangetekend schrijven opgestuurd met vermelding van ingebrekestelling. Deze heb ik verstuurd naar beide filialen (Antwerpen en Brussel).
Gisteren krijg ik een aanmaning om €50 te betalen voor een nummerplaat en duplicaat. Waar halen die dat toch vandaan? Ik had mijn eigen nummerplaten nog en die heb ik gebruikt.

Vandaag maak ik het hele dossier over aan mijn advocaat.

Profiel  

coffeecup
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15

Gepost: 06 april 2013 02:50 PM
  [ # 33 ]

In Belgie is het jammer genoeg nog altijd oppassen, zelfs bij een officiele verdeler. In Nederland hebben veel autobedrijven inmiddels door dat klantenbinding en service, maar vooral kwaliteit erg belangrijk is. Bij een merkdealer (al koop je een vreemd merk), zal dit soort onbeschoft gedrag niet vaak meer voorkomen.
Ik heb een soortgelijk geval gehad met de aankoop van een Saab 9-3 bij een officiele Nissanverdeler in St. Niklaas. Na een hoop gedoe ben ik maar akkoord gegaan met de vergoeding van de helft van de factuur (dieselpomp a 2.200euro).
De onbeschoftheid waar dat mee gepaard ging, valt niet te beschrijven.

Veel succes. Gelukkig heb je een sterk verhaal. Dat van die krikpunten liet m’n mond toch even openzakken…..

Profiel  

Sw@tLorD
< 100 berichten
Rank

Gepost: 09 april 2013 09:39 AM
  [ # 34 ]

We zullen zien wat ervan komt ... voorlopig heb ik nog geen nieuws gehad van de garage. Ze hebben nog tot 12 april tijd. Daarna worden er juridische stappen genomen in samenwerking met mijn advocaat.

Pfff ... is een beetje service zo veel gevraagd? Die zijn er toch tegen verzekerd ... ?

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook