Totaal aantal Berichten: 65
Geregistreerd: 30-09-2011
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP 150
mijn DS3 sportchic is uitgerust met ETOUCH, teven heb ik de app geinstalleerd op de ipad en op MYCITROEN de gegevens ingevuld (de VIN-code) Dit gebeurde rond 5/3/13, dus een maand geleden? tot op vandaag komt er geen enkele informatie door.
Hoe gebeurt dit? is het mijn ds zelf die op voorgeprogrammeerde tijdstippen “belt” naar de server(s) van citroen of “belt” de is het omgekeerd (server van citroen belt op bepaalde tijdstippen alle citroens op die uitgerust zijn met een etouch systeem. Zou het dan kunnen zijn dat door het feit dat de wagen in een ondergrondse garage staat, er geen communicatie kan zijn (slechte gsm ontvangst) en zodoende er geen updates kunnen verstuurd worden?
Totaal aantal Berichten: 65
Geregistreerd: 30-09-2011
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP 150
Activering kan tot 30 dagen duren, daar zijn we nu overheen…
Zou ik het riskeren om de wagen te schrappen en opnieuw het vin-nummer invullen? Tenzij ik dan opnieuw aan een lange wachttijd begin
mijne is ook nog niet geactiveerd en ik had een mail naar citroen gestuurd…
kreeg meteen de dag erna antwoord…
duurt idd tot 30 dagen…
en als het dan nog niet gelukt is moet ik de gegevens ff mailen dan regelen zij dat…
Totaal aantal Berichten: 65
Geregistreerd: 30-09-2011
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP 150
Even leek er leven in te komen, maar laatste update dateert ondertussen van 2 april (last update).
Zal wel niet..
Mijne is ook nog niet geactiveerd.
Klantendienst vroeg gegevens en nog steeds niet geactiveerd..