Parijs
xantippe
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 223

- C5 1.8i Differance2
- C4 (2004-heden) 1.6 VTR+ Coupé
- C3 1.6 eHDI Collection
- C3 1.2 Puretech Feel Edition
Gepost: 25 oktober 2004 11:37 PM

In navolging van hun weekje Rome hebben mijn ouders besloten om eind november een midweek Parijs te doen. Alleen….ze zijn er nog nooit geweest. Aan mijn ervaringen hadden ze ook niks….ik ben er nml maar 1 avond geweest.

Dus….ze willen met de auto gaan (waar moeten op letten). Ze willen allerlei mooie dingen bezoeken (waar kunnen ze het beste naar toe gaan), en ze willen lekker eten (waar kunnen ze lekker eten?) Kortom….hoe vullen ze die 5 dagen het mooist in?

Pieter
Huidige
Citroën C5 2.0 Berline Linge Prestige 2001 grijs
Citroën C3 1.2 PureTech S&S Feel Edition 2020 zwart/wit

Vorige

Citroën Xantia Berline 2.0 16v SX 1997 wit
Citroën Xantia Break 1.8i 16V 2000 grijs
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2003 grijs
Citroën C4 1.6 Coupé VTR+ 2005 grijs
Citroën C3 1.6 e-HDi Collection 2012 Antraciet
Citroën C5 1.8 Berline Differance2 2004 zwart

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 oktober 2004 12:22 AM
  [ # 1 ]

wat is het budget?

ik weet wel een paar leuke dingen hoor in parijs Laughing

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 26 oktober 2004 04:08 AM
  [ # 2 ]

Re: Parijs

Xantippe schreef:

Dus….ze willen met de auto gaan (waar moeten op letten). Ze willen allerlei mooie dingen bezoeken (waar kunnen ze het beste naar toe gaan), en ze willen lekker eten (waar kunnen ze lekker eten?) Kortom….hoe vullen ze die 5 dagen het mooist in?

Ringweg Parijs is behoorlijk druk en chaotisch, zoek goed uit waar je precies moet zijn als je geen navigatiesysteem heb en rij net zo debiel als de mensen daar om met het verkeer mee te rijden Wink
Parkeer lekker je auto ergens bij het hotel (zoek een hotel met eigen parkeerplaats) en koop een boekje van 10 metrokaartjes, de Metro komt bijna overal in Parijs.
Ten slotte koop een goede kaart kaart van Frankrijk en de Michelin gids van Parijs, hier staat alles in, Metro, stratenboek, etc. het is bijna een soort survival gids voor in Parijs. Deze gids is bij de grote boekhandels en ook op pompstation Hazeldonk voor c.a 10 euro te koop.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 26 oktober 2004 03:24 PM
  [ # 3 ]

Natuurlijk wel een god bewaakte parkeerplaats ! ! !

En het voordeel van het OV: als je de goede lijn(en) weet te pakken, hoef je niet mer zelf te zoeken en loop je ook niet het risico dat 1 of andere fransoos rechtdoor wil als jij op het allerlaatste moment naar rechts stuurt om de straat waar je in moet niet te missen Wink Ook heb je geen gedonder met parkeren.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 27 oktober 2004 04:57 AM
  [ # 4 ]
Lelijke Eend schreef:

Natuurlijk wel een god bewaakte parkeerplaats ! ! !

Er zijn zat hotels met een eigen afgesloten parkeerplaats.

Vorig jaar had ik een hotel in Parijs in Arr.15 met een parkeergarage op de hoek onder het politiebureau. Dit was niet een algemene parkeergarage, maar eentje die volledig afgesloten is waar voornamelijk auto’s van de gemeente en politie staan. Het hotel heeft een aantal gereserveerde parkeerplaatsen hier. Veiliger kan je auto niet staan lijkt mij Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook