Ik heb een paar ledjes die op 12v werken in mijn auto geplaatst, stroom heb ik gewoon via mijn radio genomen. Toen ik de radio terug in wou steken heb ik een kortsluiting gemaakt (DENK IK) mijn auto startte nietmeer, heb een paar uur lang moeten zoeken wat het probleem was alle zekeringen nagemeten en uiteindelijk het zekering gevonden die doorgesmolten is. Na het vervangen van de zekering heb ik ondervonden dat mijn achterlichten en de pinkers(voor en achter) niet meer werken.. Als ik mijn 4pinkers opzet hoor ik de relais normaal schakelen maar als ik gewoon moet pinken naar links of rechts gaat het relais heel snel schakelen en hoor ik een snelle geknipper, op de dashboard zie ik de licht branden van de pinkers maat de lampen werken niet dus ik dacht dat het aan de relais was, ben naar een kennis geweest om het te laten controleren maar de relais werken perfect. Waar kan de probleem nog aan liggen want ik kan niet op straat :/
Alvast bedankt
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
ik had ook leds op mijn xsara. deze heb ik af laten takken van een draad uit de dynamo vandaan waar alleen stroom op stond bij contact. nooit problemen gehad met dat t niet werkte en bij gebruik knipperlichten gingen ze iets flauwer branden en als ik mijn gewone verlichting aan deed gingen ze helemaal uit
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Het is maar een gok, maar klinkt als een slechte massaverbinding ergens.
Ik had dat probleem ooit met een VW Polo, en toen bleek een van de massakabels niet goed vast te zitten.