Hoi,
Op mijn werk stond er eens een VTS naast mij geparkeerd.
Wat me na onderzoek opviel was dat de binnenkant veel mooier afgewerkt was dan de mijne.
Weet er iemand of de panelen achteraan en ter hoogte van de gordels vooraan gewoon te instaleren zijn in mijn furio’tje ( ook 3-deurs ) of is dit onmogelijk ?
Heeft de kofferklep van een VTS aan de binnenkant trouwens ook een betere afwerking ?
Graag jullie reactie.
Zit verschil in bouwjaren. Type 1 en 2 is niet uitwisselbaar. Of je moet heel erg rigoureus bezig gaan.
En volgens mij is de achterklep niet anders afgewerkt.
Maar eerlijk gezegd weet ik alleen hoe dat er bij een VTS uitziet, en ik vind dat vrij basis.
Ok bedankt.
Dus als ik onderdelen van een type 2 vind dan past het toch he ?
Daar ga ik wel vanuit.
Maar bij Citroen weet je het nooit helemaal zeker.
Voordeurpanelen zijn trouwens wel altijd uitwisselbaar.
Fijn te weten.
Zo kan ik hem nog een beetje beter afwerken
Alvast bedankt
Als het goed is zou het moeten passen (stoelen / deurpanelen en achterpanelen). Ik heb laatst een type 2 vts interieur geplaatst in mijn saxo uit 2000. Dit is geloof ik ook een type 1, hij heeft de ‘‘oude’’ rechte kopampen nog. Mijn broer heeft een type 2 ook uit 2000. Zijn panelen zijn op het oog exact het zelfde als mijn ‘‘oude’’ panelen. Ik wil best foto’s maken van het interieur, wellicht heb je er iets aan.
Ik moet zeggen, ik had het veel eerder moeten doen. De auto voelt nu net wat warmer aan van binnen.
A dat zou fijn zijn.
Ik vind hem namelijk wat kaal zo.
Heeft iemand toevallig deze liggen ?