Weet iemand hoe je de speakers (vooral achter) van een C4 Coupe uit 2005 kan vervangen?
Ik kan er niet bij komen omdat er een kap boven zit. In de handleiding staat dat ik naar de dealer moet, maar dat gaat me een beetje ver voor een speaker vervangen.
En wat is het formaat wat voor (deur/tweeter) en achter erin moet?
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
De kappen boven de achter speakers moeten er af , zitten her en der wat schroefjes .
achter en in de deuren 17 cm en tweeters zitten in n framepje , zal je zelf wat moeten knutselen denk ik ,
En de speakers voor in de deur, moet daar de complete paneel voor af?
Idd , dan moet het deurpanneel eraf , is op zich niet veel werk .
Kan iemand aangeven hoe de deurpaneel verwijdert kan worden bij de C4 om de speaker te vernieuwen.
Ik zie maar drie schroeven en als die los zijn dan gaat het paneel nog niet los.
Om niet alles stuk te trekken, is er wellicht iemand die een ‘goede’ tip heeft om het paneel los te krijgen.
Alvast bedankt
Xsara Break 2.0 HDi Difference no 2
in het handvat , aan de ‘‘buitenkant’’ en het framepje rond de ontgrendeling moest eraf velgens mij , verder is het dacht ik gewoon trekken
Klopt, je moet inderdaad wel even wat kracht zetten. Klemmen zijn allemaal nog heel
Op aanwijzing durfde ik het wel, bedankt dus..
Alles is weer in orde speaker zat niet goed aangesloten. doet het nu weer.
Xsara Break 2.0 HDi Difference no 2
Als je t eenmaal een keer gedaan hebt steld het allemaal niets meer voor , maar de eerste keer blijft lasting , het scheeld dat het een 5 deurs is , ik heb zelf een coupe , en dan zijn die panelen een stukje lomper
vergeet ook de schroef in het vakje niet van de armsteun ..... anders trek je de boel kapot .....
Zelf heb ik alle speakers en kabels vervangen voor en achter ook extra tweeters geplaatst, als je toch alles open hebt loont het zich ook de moeite de deuren ( te beplakken met wat dempingmateriaal, grt en succes Koen
voorheen
2 CV
GSA
2x BX
XM 2.1 TD VSX ( verkocht met 480000 op de teller) na 8 jaar en 300.00 km rijden
C4 berline 1.6 HDif 110 pk EB6V 2006 ( verkocht met 430.000 ) na 10 jaar en 250.000 km gereden
nu C3 blue Diesel 1.6 2015