Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Die koplampunits ben ik al voor bezig om een groupbuy te kunnen opstarten. Tegen dat ik meer weet ga ik hier zeker op terug komen bij jullie
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Totaal aantal Berichten: 6
- DS 3 Cabrio THP 155
- Berlingo cinqspace 1.4
Wellicht dat ik iets kan gaan betekenen hierin; ik werk bij een citroëndealer… in het magazijn….dichter bij het vuur kan je niet komen, lijkt me. op dit moment is er in ieder geval nog niks te vinden binnen citroën-nl.
Ik hou die nieuwe koplampen ook even in de gaten, zien er echt goed uit!
ik heb bij CNL het lijntje uitliggen .... nu is het vooral idd een dealer om de lampen heen te laten gaan…. en die daardoor mee kan dingen naar de korting, maar voor we zover zijn zullen we eerst toch een minimum aantal inkoop moeten kunnen doen.
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Ben benieuwd. Mijn dealer had verder ook geen nadere informatie, maar zou als hij wat meer wist me een seintje geven. Was daar even om een kledinghaak te bestellen. Je doet je jasje sneller uit in een cabrio… Maar dat ff terzijde. Het zou hem overigens niets verbazen als deze xenon-ledverlichting zelfs niet standaard is op de Sport Chic, alleen op de Ultra Prestige en Racing.
Ik heb er zeker oren naar, maar voor ik me op een lijst laat zetten moet er eerst een prijsje beschikbaar zijn. Ook hebben we iets meer info nodig omtrent de behuizing. VErmoedelijk moet er tegelijk een aftermarket H7 xenon set in om alle lenzen te “vullen” ? Kun je hier voor je eigen persoonlijke voorkeur gebruiken qua aftermarket xenon, of past er alleen xenon in wat citroen verkoopt bijv..en zo ja, wat gaat dat dan kosten…
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
is het niet zo dat er tegenwoordig met xenon automatische hoogte verstelling in de auto moet zitten, dus dat je er met alleen de koplampen niet bent ? ..
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Worden de koplampen niet, Full Led zoals bij de Seat Leon?
Die zijn volgens mij €1290?
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Wie zegt dat dit plug en play is?
Een forumlid alhier heeft xenonkoplampen laten inbouwen in zijn c5 en dat was noet zomaar ff plug en play..
En het werkt nog niet zoals orgineel affabriek..
Dus wees voorzichtig..
Tzt zal johan oldenhage ze ook wel kunnen leveren net als de 3d achterlichten.
- C1 Shine Airscape ETG
mads3 schreef:Worden de koplampen niet, Full Led zoals bij de Seat Leon?
Die zijn volgens mij €1290?
Volgens mij heb je het bij het rechte eind.
Ik hoop dat het mogelijk is, de koplampen op de huidige ds3 hadden wat mij betreft al iets agressiever gemogen. Heb voor dit resultaat, in het echt, best een duit over.
- C1 Shine Airscape ETG
Is toch wel van de fraaie….
Ik las trouwens op het forum van Autoweek over de facelift van de DS3 een bijdrage van iemand die blijkbaar bij Citroen werkt. Bij Citroen zou gezegd zijn dat dit geen facelift is en dat er ook geen facelifts komen. Ze hebben het over updates, zoals anderhalf jaar geleden bijvoorbeeld de 3D-achterlichten en nu dan de ledkoplampen en het ‘automatische stopsysteem in noodgevallen’.
ik stel eigelijk even voor om even het hoe en wat te laten tot ik eigenlijk meer info heb vanuit Citroën Nederland. ben er meteen bovenop gedoken en iig omdat het xenon is zal het ook geen plug and play zijn omdat er zeer hoogst waarschijnlijk dus ook een converter bij zal moeten. dit alles ben ik op dit moment aan het uitzoeken en ook wat de kosten zullen zijn bij een goupbuy met de 3d achterlichten hadden we ook een smakelijke deal weten te maken door het aantal deelnemers. ik denk dat als we eerst eens weten wat ze zouden kunnen gaan doen en dat we het aantal medestanders weten te halen dat we ver kunnen komen
Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
Is de vorm van C3 en DS3 koplampen gelijk ??
Ik heb eens van die chroom kapjes voor de mistlampen van DS3 gekocht maar de bolling van C3 bumper is toch anders zodat die niet passen.
Dus in de aanbieding van 46 euro voor ??? doe maar een bod via PM.
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Koplampen zijn het zelfde…
Ik heb zelfs al c3 tjes voorbij zien komen met de bumper van de ds3