C8 Audio/noodoproep probleem
Lucid
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

- C8 2.2 16V exclusive
Gepost: 06 juni 2013 05:43 PM

Ik heb sinds kort een C8 (2.2 lpg exclusive 2004) gekocht, een heerlijke auto, maar aangezien ik audiofiel light ben wou ik graag de speakers aanpassen.
Ik ben begonnen bij de achter speakers, hier heb ik nog leuke pioneers voor liggen, druk bezig met inbouwen, even geluid, en poef alle geluid weg, en helemaal niks meer terug.
Nu heb ik ook tegelijkertijd een oud simkaartje in de radio (rt3 dus) gestoken in de hoop van de melding dat noodoproepen niet mogelijk zijn, nu krijg ik steeds de melding noodoproep mislukt als ik de auto start, simkaartje er al uitgehaald maar nog steeds dezelfde melding, noodoproep mislukt…

De zekeringen zijn al gecontroleerd, (handschoenenkastje, en achterop de radio) die zijn allemaal in goede staat, de radio reageert ook overal op, alleen geen enkel geluid uit de radio.
Ligt dit aan een kortsluiting bij de inbouw van de speaker? of komt het door de noodoproep?
Ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken.

En een tweede vraag, zoals ik al zei, ik ben audiofiel light, dus met een kleine beurs, is er een oplossing om een andere radio in deze c8 te bouwen? zodat ik mijn boordcomputer nog wel kan gebruiken, de navigatie maakt me niet veel uit, vind een aftermarket navigatie over het algemeen fijner werken.

Mvg

Profiel  

Lucid
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

- C8 2.2 16V exclusive
Gepost: 08 juni 2013 12:25 PM
  [ # 1 ]

Niemand die iets weet over de hulpoproep, of hoe die uit te schakelen?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook