Totaal aantal Berichten: 831
Geregistreerd: 23-01-2009
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Ik ben me momenteel aan het orienteren voor een C5 HDI, zodat de cx kan genieten van haar oude dag. Nu heb ik enkel mooie wagens gezien. Mijn voorkeur gaat uit naar een Phase II en het liefst een 2.0 HDIF. Ik kom er enkel tegen met automaat. Na verschillende XM’s en niet altijd even goede ervaring met automaten ben ik toch enigszins sceptisch. Zijn er ervaringen met de 6 traps automaat gekoppeld aan de 2.0 HDIF? Zijn ze storingsgevoelig / betrouwbaar en hebben ze veel onderhoud nodig? Al jullie ervaringen zijn welkom!
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971
Totaal aantal Berichten: 1806
Geregistreerd: 29-07-2003
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Ik vind het een prettige combinatie en een hele fijne bak ...
Behalve misschien een preventieve spoelbeurt weinig te melden i.c.m. de 2.0 hdiF
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Rijdt met ongelooflijk veel plezier al 244000 km in. De 20 hdi met 6 bak. Geenproblemen alleen w 20 k geleden laten spoelen bij onze huisdealer