Hoi,
Omdat mijn handschoenenkastje zowel aan de klep als binnen defect is wil ik die gaan vervangen.
Iemand een idee of dat gaat en hoe??
Ik zie drie schroeven bovenaan achter de klep met het slot en twee schroeven in het bakje bovenop het dashboard.
Alvast bedankt!
Bob
Eerst bovenste handschoenekastje demonteren. Die zit aan de onderste geschroefd voor zover ik me nog kan herinneren. En dan volgens mij zowel onder als boven 3 schroeven.
Felice schreef:Eerst bovenste handschoenekastje demonteren. Die zit aan de onderste geschroefd voor zover ik me nog kan herinneren. En dan volgens mij zowel onder als boven 3 schroeven.
Ok, bedankt…...ga ik even kijken naar die onderste schroeven morgen!
Groetjes,
Bob
Ik heb nog een type2 kastje liggen, met goed klepje. Komt uit een GTi als ik het goed heb, is een zwarte. Let goed op dat een type3 kastje een ander ‘profiel’ heeft aan de bovenzijde van de deksel. Een type2 is wat grover.
Totaal aantal Berichten: 354
- Xantia 1.8 16v Break
- Xsara 1.6i Break
- Xsara 1.6 16v Break Bonheur
Op de site van Roel Tiemersma staat een mooie beschrijving met foto’s van demonteren handschoenenkastje:
shortwave schreef:Op de site van Roel Tiemersma staat een mooie beschrijving met foto’s van demonteren handschoenenkastje:
Heel mooi !
Bedankt!
Bob