![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6595.jpg)
Totaal aantal Berichten: 440
- C5 2.0 16v Berline Difference 2 LPG G3
- Saxo 1.4i exclusive
Heeft iemand de beschikking over een CAN bus schema van een Picasso van ongeveer 2002 (chassisnummer moet ik nog opzoeken indien nodig)
Deze auto heeft de storing dat de radio wegvalt en de richtingaanwijzerindicatoren (ook het geluid) niet werken op dat moment (de richtingaanwijzers zelf werken wel)
Tijdens het uitlezen had ik geen communicatie met het istrumentenpaneel en audio en nog wat zaken meer. Maar na het losnemen vanhet instrumentenpaneel begon de radio weer te werken. Ik vermoed dat het instrumenten paneel het probleem is, maar om een goede meting te kunnen doen moet ik weten hoe de verschillende canbus systemen op elkaar aangesloten zijn.
Hier is een voorbeeld van een Berlingo van wat voor schema ik zoek:
Alvast mijn hartelijke dank!
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6595.jpg)
Totaal aantal Berichten: 440
- C5 2.0 16v Berline Difference 2 LPG G3
- Saxo 1.4i exclusive
Het probleem met de wegvallende RAW incicatie op het instrumentenpaneel is inmiddels opgelost door de tellerklok te vervangen. Maar nu doet de radio niets meer.
Op de sloop een andere radio gehaald en deze gecodeerd. Maar zo lang de Lexia in de radiosoftware zit werkt de radio, maar kan het volume niet geregeld worden. Ook geeft de BSI en de radio de foutcode permanente storing EOBD en ECU.
Zou de BSI dan stuk kunnen zijn? Verder werkt alles perfect aan de auto.