Hallo allemaal,
Begin dit jaar begon het te kriebelen voor een ander vervoersmiddel. Na bijna twee jaar in een Fiat 500 twinair te hebben gereden, rijd ik per maart 2013 in een DS3 1.6 THP Ultra Prestige.
De auto heb ik geimporteerd vanuit Duitsland en is van april 2012. Ten opzichte van de Fiat is dit veel meer auto. Stiller, luxer, sneller, sportiever maar toch comfortabel.
Inmiddels is de eerste beurt een feit, maar helaas ook minder nieuws. Bij Emerpark Breda aangegeven dat bij koude motor het lijkt alsof een hitteschild los zit. Dit is bij 2200 toeren. Helaas lijkt dit meer op het gekende probleem van de THP. Hierover ben ik toch wel verbaasd. Immers bewust gekozen voor een THP van na 2010 en later.
Bijgevoegd enkele foto’s. Wie weet komen we elkaar tegen op de meeting in september.
Mochten jullie advies/extra info hebben omtrent THP probleem, dit is zeer welkom
Met vriendelijke groet,
Didier Voorjans (Pieke)
Totaal aantal Berichten: 151
- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Hey Pieke, mooie bak hoor.
Als je het bekende THP distributie probleem zou hebben krijg je wel een storingsmelding.
Ik heb hem zelf ook al gehad en die is toevallig ook bij Emerpark Breda hersteld, je komt dus kennelijk uit de buurt, leuk .
Ik hoop wel dat je probleem snel opgelost word.
groet Ron.
Totaal aantal Berichten: 92
- DS 3 1.6 e-HDI Sport Chic
mooi karretje
damm die prestige afwerking van de zetels ...
DS3 e-hdi 110pk sport chic
OPGEPAST !!! domme belg comming true! Benaderen op eigen risico!