Citroen DS3 1.6 THP Ultra Prestige
Pieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 14 juli 2013 09:55 PM

Hallo allemaal,

Begin dit jaar begon het te kriebelen voor een ander vervoersmiddel. Na bijna twee jaar in een Fiat 500 twinair te hebben gereden, rijd ik per maart 2013 in een DS3 1.6 THP Ultra Prestige.

De auto heb ik geimporteerd vanuit Duitsland en is van april 2012. Ten opzichte van de Fiat is dit veel meer auto. Stiller, luxer, sneller, sportiever maar toch comfortabel.

Inmiddels is de eerste beurt een feit, maar helaas ook minder nieuws. Bij Emerpark Breda aangegeven dat bij koude motor het lijkt alsof een hitteschild los zit. Dit is bij 2200 toeren. Helaas lijkt dit meer op het gekende probleem van de THP. Hierover ben ik toch wel verbaasd. Immers bewust gekozen voor een THP van na 2010 en later.

Bijgevoegd enkele foto’s. Wie weet komen we elkaar tegen op de meeting in september.
Mochten jullie advies/extra info hebben omtrent THP probleem, dit is zeer welkom

Met vriendelijke groet,

Didier Voorjans (Pieke)

Afbeelding Bijlagen
DS3 1.jpgDS3 2.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

dundieje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151

- DS 3 1.6 THP Sport Chic
Gepost: 14 juli 2013 11:32 PM
  [ # 1 ]

Hey Pieke, mooie bak hoor.

Als je het bekende THP distributie probleem zou hebben krijg je wel een storingsmelding.
Ik heb hem zelf ook al gehad en die is toevallig ook bij Emerpark Breda hersteld, je komt dus kennelijk uit de buurt, leuk very good .
Ik hoop wel dat je probleem snel opgelost word.

groet Ron.

Profiel  

aero
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 92

- DS 3 1.6 e-HDI Sport Chic
Gepost: 15 juli 2013 12:46 AM
  [ # 2 ]

mooi karretje
damm die prestige afwerking van de zetels ... love6

DS3 e-hdi 110pk sport chic
OPGEPAST !!! domme belg comming true! Benaderen op eigen risico!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook