Hallo, even voorstellen
MiMa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 24 juli 2013 06:38 PM

Hoi,

Mijn naam is Michel van den Maagdenberg, 50 jaar oud, wonend in Roosendaal, getrouwd met Nienke en samen een dochter van 14, Manoek. Ik ben min of meer tussen de auto’s opgegroeid. Mijn vader heeft altijd een garagebedrijf gehad dus techniek is met de paplepel ingegoten. Na het restaureren van enkele Honda motorfietsen ben ik zes jaar geleden gestart met de restauratie van een Triumph Spitfire 1500. Deze is nu gespoten en ben ik bezig gewaardeerde deel van een restauratie; het aankleden.Ik hoop de auto tussen nu en twee jaar terug op de weg te hebben.

Ik wil me hier voorstellen omdat ik de kans krijg een Traction Avant te krijgen van mijn schoonbroer. Deze staat al vele jaren in een schuur en hij heeft besloten deze auto weg te doen. De kans van mijn leven dus. Ik weet echter weinig van de Traction Avant modellen. Ik denk dat het een type 11 is en weet dat deze al lange tijd niet meer heeft gelopen. De carrosserie is naar ik me kan herinneren in vrije behoorlijke staat. De auto is in ieder geval compleet. Meeste aandacht zal dus uitgaan naar het mechanische deel van de auto.

Ik zou graag wat advies willen hebben over dit model en vooral over de beschikbaarheid van onderdelen. Zijn deze nog goed verkrijgbaar, hoe liggen de prijzen, zijn de mechanische componenten op DIY basis te reviseren, is er speciaal gereedschap nodig?

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen.

Met vriendelijke groet,

Michel van den Maagdenberg

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 24 juli 2013 10:49 PM
  [ # 1 ]

Honda motorfietsen? Ben een Transalp aan het opmaken, 25 jaar oud, alleen denk ik dat jij voor ouder ging…

Over die Traction kan je hier al een hoop opsteken want er zitten wel liefhebbers op het forum, kijk maar in het Traction gedeelte.

Alvast welkom!

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook