Hallo
Omdat mijn vriendin niet altijd zeker is of de saxo in achteruit staat, zou ik graag aan het dashboard een klein ledlampje stekken dat aangaat als de auto in achteruit staat.
Nu, ik ga ervan uit als ik op de achteruitlamp de kabels splits en eentje naar mij dashboard doe dat het hiermee is opgelost. Alleen heeft er iemand een schema waar ik deze kabels vind enzo?
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
je hebt ook van die led lampjes met geluid-signaal, die stop je dus in de achterlicht unit, bij het inschakelen van de achteruit gaat ie dus piepen, net zoals bij een vrachtwagen, moet je niet je radio hard aan hebben staan, want dan hoor je niks, lamp kost gemidelt 15,-euro.
Mijn huidige achterlicht unit is één voor gewone lampen..
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
het ging er voor je alleen maar hoe het eruit ziet, het zijn led,s in combenatie met zoemer, de zoemer gebruikt de watage die de standaardlamp nodig had, de led,s hebben een nihiel aan watage nodig, nog niet een tiende van een watt, en de lamp heeft een gewone fiting net zoals jouw lamp,
Achzo, heb je misschien een linkje van zo’n led met zoemer. Ik heb al een gegoogeld maar niks gevonden.
of parkeer sensoren monteren?
weet je gelijk als zo’n systeem piept dat je in z’n achteruit zit en je kan ook nog zien hoeveel meters je nog heb
ik heb zelf ook een setje liggen die ik nog moet monteren, gemiddeld kost zo’n setje €50,-.