Zou graag weten hoe ik mijn navidrive kan aanpassen zodat er overdag ook terug overdag is op de navi. Nu is het overdag precies nacht, staat ergens in nachtmodus ingesteld maar kan het nergens vinden om terug aan te passen.
Weet iemand raad, op andere forums niks tegengekomen die helpt. Heb ook geen handleiding ervan.
Alvast bedankt.
Hier alvast de online handleiding (rechts bovenin even van Frans naar Nederlands zetten en dan bij het kopje Audio en Telematica)
Citroën Service Guides
Volgens mij kun je op het knopje Dark drukken, die kun je een paar keer indrukken zodat je de juiste setting krijgt, maar is mij niet bekend dat dit automatisch wordt aangepast. Misschien eens proberen om via het knopje Dark hem nu op de lichte stand te zetten en dan vanavond te kijken of hij automatisch over is gesprongen?
gr. en succes!
Chris
@Chris van Meer: Heb dat geprobeerd maar in mijn auto heb ik maar 3 mogelijkheden met de dark-knop en die zijn oftewel gewoon beeld van navi-drive, geen beeld enkel een smal bandje bovenaan scherm of helemaal geen beeld (zwart scherm).
Zal dus moeten verder zoeken. Toch bedankt.
Als je het display veranderd van kleur kan het zijn dat dit veranderd.Bij mij was dit dus zo. Heb vandaag terug het middenste scherm op de vroeger gebruikte kleur gezet. Navi stond direkt weer op dag-modus. Maar of die nu ‘snachts veranderd naar nacht -modus weet ik nog niet. Straks uittesten dus.