hoi weet er iemand hier of een spagetti uitlaat origineel geleverd is op een saxo 1.6 16Valve vts , speciale serie of zo ? ik hoor het graag groeten
Origineel is zoiets nooit geleverd. Via de aftermarket is er natuurlijk genoeg te krijgen.
Ik heb zelf recentelijk ook zo’n spruitstuk via marktplaats op de kop getikt voor een mooi prijsje. Dit staat wel ergens in mijn topic van mijn saxo 16v. HEt spruitstuk van een 106 GTI (16v) past ook gewoon.Deze zijn nl. hetzelfde.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
oke maar het probleem is ik doe autocross en ik heb een spagetti maar die moet vervangen worden door een originele het spruitstuk heb ik maar ik zoek er nog een voorpijp voor daarmee vroeg ik of de spagetti niet ergens origineel op gemaakt is zoals bij de opel 2L 16v . weet jij ms iemand met een voorpijp voor mijn saxo ?
groeten
Ik heb nu nog een originele voorpijp eronder zitten. Deze gaat er binnenkort onderheen.
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
ok en wat vraag je er voor ? groeten
Zie pb.
vorige bolides: