Totaal aantal Berichten: 30
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 Exclusive LPG
Om met m’n smartphone handsfree te kunnen bellen en muziek te luisteren via het JBL system van m’n C6 heb ik een ‘Belkin Car Audio Bluetooth Adapter Hands-Free Kit Wireless Connect AUX Music’ aangeschaft en aangesloten op de AUX poort.
De module werkt op zich perfect, alleen als ik tijdens het afspelen of het telefoongesprek ook de 12 volt oplader aansluit krijg ik een zeer vervelende piep/ruis via de speackers.
Kent iemand dit problem of weet je een oplossing?
Indien ik niet via BT maar via de kabel op de AUX aansluit en de 12V oplader heb aangesloten heb ik het zelfde probleem met de Samsung, alleen is de ruis dan minder, maar wel hinderlijk.
Ook is het volume via AUX duidelijk minder dan via de CD speller/wisselaar of radio.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
‘Belkin Car Audio Bluetooth Adapter Hands-Free Kit Wireless Connect AUX Music’ pfff wat een naam…
Ik herken het probleem niet. Ik sluit mijn iphone met een kabeltje aan op de AUX en laat hem tegelijk opladen, maar heb geen piep/ruis. Ligt het aan je Samsung?
Wel klopt het dat het gevoeligheid van de AUX ingang heel laag is. Ik moet het volume heel hoog zetten (bijna vol), en het volume van de iphone staat ook op max.
Is het dit apparaat?