voorstellen
Marinus504
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 25 augustus 2013 08:40 PM

Hallo, ik ben nieuw hier. Ik ben 46 en woon met mijn gezin in Overloon. Ik heb een zwak voor Citroen, zeker voor CX-en. Dit is ontstaan toen ik vroeger wel eens mee mocht rijden met de vader van een klasgenoot; een CX in Prestige uitvoering. Mijn eerste auto was een witte BX 14E die ik van mijn werkgever tot mijn beschikking kreeg.

Desondanks ben ik hier niet ‘thuis’ want al meer dan 25 jaar Peugeotrijder. Na de BX kwam er namelijk een 309 diesel en daarna volgden er nog vele andere Peugeot types. We rijden nu 508 en 207 voor dagelijks gebruik en daarnaast nog een 404 uit 1961 en een 504 TI.
Waarom dan toch hier aangemeld? Een CX blijft boeiend en daarom kijk ik hier wel eens rond. Voor mijn 504 zoek ik dunlop velgen die ook in de garage, zolder of kelder van een Citroenliefhebber kunnen landen. En ik heb een set TRX velgen en banden te koop die - als ik goed geinformeerd ben - ook op een aantal type CX zouden moeten passen. Maar daarover meer bij de onderdelen.
Veel succes met het forum en je weet nooit waar het toe leidt, misschien toch nog eens een CX op termijn…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook