Poll | ||
Wie kan mij van advies zijn? | ||
defect in stuurslot | 0 | |
draadbreuk tussen stuurslot en dubbelrelais | 1 | |
Totaal Aantal Stemmen: 1 | U moet een ingelogd lid zijn om te kunnen stemmen |
Xsara 1,4I b.j. 1999 is rijdend plotseling gestopt. Kabel naar brandstofpomp krijgt geen spanning.Zekering F9 (15 amp. is in orde. Dubbelrelais uitgebouwd en volledig op werking gecontroleerd, geen afwijkingen vastgesteld. Stuurspanning voor relais welke de brandstofpomp en verwarming van de lambdasonde voorziet van stroom, mogelijk onderbroken of niet aanwezig.Hoe kan ik een controle uitvoeren van die stuurspanning, of moet ik het stuurslot met contacten demonteren en de verbindingen controleren?
Totaal aantal Berichten: 233
Geregistreerd: 05-06-2004
- ID/DS DSuper
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 110PK
Misschien simpel gedacht maar heb je de botsknop al gecontroleerd????
Doet de rest van de elektronica het wel ? Anders kan het de massakabel zijn
Totaal aantal Berichten: 440
Geregistreerd: 14-03-2007
- C5 2.0 16v Berline Difference 2 LPG G3
- Saxo 1.4i exclusive
Mocht het de botsschakelaar zijn, controleer dan meteen even je veerpoten op een eventuele breuk van de schroefveer. Dit kan namelijk een oorzaak zijn dat de botsschakelaar spontaan getriggerd wordt.