USB box
NooDle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

- C1 1.0i Exclusive
Gepost: 01 september 2013 07:55 PM

Hoi allemaal,

Ben sinds een maandje ook eigenaar van een nieuwe C1, en ik heb een vraagje ivm de USB box : hij wil namelijk bepaalde bestanden niet afspelen, ondanks dat deze wel op de PC of andere toestellen lukken.

Wat ik vooral wil weten is : is er een limiet (max aantal bestanden? of maximum lengte), of is er een minimumlimiet voor de kwaliteit (bvb minstens 32 kbps voor de bestanden)?

Ik heb nl een uitgebreide collectie van luisterboeken op mp3, die allemaal erg lang zijn (soms 90 minuten voor 1 bestand) en allemaal erg lage kwaliteit hebben (bvb 32 kbps), aangezien het toch allemaal gesproken is, hoeft dit ook niet. Ik slaag er echter niet in ze af te spelen…

Hij leest alle mapjes, opent de eerste en voor ik iets hoor opent hij de 2e map, etc. Als ik Esc of List druk om te navigeren krijg ik “USB fout”

Kan iemand me dit vertellen? in de handleiding heb ik dit nergens teruggevonden (enkel dat ja maximum 1.000 playlists mag gebruiken)

Alvast bedankt

Profiel  

Boofle
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 164

- C3 Puretech 68 Collection
Gepost: 14 september 2013 05:42 PM
  [ # 1 ]

welke radio heb je er in die met BT of dat “andere kreng “?

bij de bt zou die hem toch moeten kunnen afspelen in mp3
heb het eigenlijk nooit geprobeerd ik luister liever muziek ipv alleen gepraat

geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !

Profiel  

NooDle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

- C1 1.0i Exclusive
Gepost: 15 september 2013 07:44 PM
  [ # 2 ]

Dit is hem, de “nieuwe” versie inclusief USB bluetooth, aux in en de hele winkel

Al vanalles zitten proberen (ander stickje, afspelen vanaf een MP3 speler die de files wél afspeelt) en toch loopt het telkens weer ergens vast (meestal na 30- 40 minuten)... zou te maken hebben met de interne buffer die gewoon vol is na een bepaalde tijd… niemand kan het me met zekerheid vertellen.

Ook krijg ik steeds dit te zien :

Ik krijg echter nooit een melding van een SMS. het zou leuk zijn als ze op de display komen ofzo… weet iemand hier meer van?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook