Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nog niks dergelijks gehoord. Ik heb ook een voorschot betaald en dat lijkt me meer dan voldoende…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
break23m schreef:RensKorevaar schreef:Hier staat-ie: http://we.tl/Nxmncs6glP.
En opgehaald. Bedankt!
grrrr… gemist. de link is dood.
had steeds niet mijn vaste PC gebruikt, dus niet gedownload.
mag ie nog een keer online ?
thanx
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 63
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1
Anne van Schepen schreef:Hebben de chalethuurders onder jullie ook een mail gekregen van de camping m.b.t. een waarborgsom van € 250,=?
Wij hebben er op geantwoord dat wij die waarborg betalen als we aankomen op de vrijdag.
Daarop antwoorden zij dat ze dat niet willen omdat ze niet zoveel geld in kas mogen hebben en dat ze (vooraf?) een cheque willen hebben.
Los van de nog lopende correspondentie: cheques hebben we niet meer in Nederland en we hebben ook al via de bank een voorschot betaald. Nog een keer iets vooraf betalen gaan we dus niet doen.
Benieuwd hoe dat bij jullie gaat.
Ook ik heb vorige week deze mail gekregen. Wij hebben de chaletreservaties voor Citrosfeer Vlaanderen gecentraliseerd en kunnen het oplossen door 1 bankcheque voor alle chalets via de clubrekening te deponeren. Bij ons bestaan de gewone cheques ook niet meer enkel is er nog de gewaarborgde bankcheque. Deze zijn te verkrijgen op de bankkantoren als alternatief voor een cash afhaling. Had dit bij ons niet gezamenlijk gekund zouden de huurders apart elkeen zo’n bankcheque op hun bankkantoor kunnen halen tbv € 250. ¨Maar opgelet : hier in België zijn we verplicht een begunstigde op de cheque aan te duiden. In dit geval Camping municipal de Tréport. Dit houdt in dat enkel zij de cheque kunnen innen. Als het bij jullie ook op die manier werkt dien je bij vertrek op de camping de cheque op de rugzijde te laten aftekenen (en liefst ook afstempelen) zodat hij weer ‘aan toonder’ wordt. Op die manier kan je bij thuiskomst de niet geinde cheque gewoon weer op je rekening storten.Zou je dat laatste vergeten heb je een probleem en kan je terugrijden….
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Haha, cheques bestaan hier al 20 jaar niet meer…
Totaal aantal Berichten: 56
- CX 2000 Super
- Ami Ami 8 Berline
Dank voor het advies.
Ik heb hun verschillende alternatieven voor de cheque voorgesteld, waaronder een pinbetaling. Ook een pinapparaat blijken ze niet te hebben.
Vervolgens heb ik mijn poot maar stijf gehouden. Het is cash, of het is niets. Uiteindelijk hebben ze cash dan toch maar geaccepteerd.
Dat betekent dat ze van mij een cash bedrag krijgen bij aankomst.
Weer opgelost en even goede vrienden.
En Frankrijk blijft een leuk land!
- CX 2000 Super
- Ami Ami 8 Berline
De CX is er klaar voor.
Gister een beurt gehad en een verse dynamo. De oude leverde teveel spanning op. Vond de laatste tijd al dat de dashboardverlichting wel heel vaak stuk ging.
Auto dus klaar. Nu het weer nog.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ik zit nog ff te denken….
ikv het 40 jarige jubileum…..verschijnen met de originele Turbo-velgen met TRX ?
of zweven met prettige 16 inch banden op mijn alfa spaak velgen?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Lijkt me een no-brainer…
- CX 2000 Super
- Ami Ami 8 Berline
Als je met tweeën gaat gewoon alletwee meenemen!
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Spaakbeenderen natuurlijk, TRX heeft iedereen al eens gezien.
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Tja….. wat nu…....
Het TRX rubber is nog niet op…....
de inchers rijden errug goed…..
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Bij dat racemonster van jou zou ik lekker de spaakvelgen laten zitten. Ik schrijd er wel heel wellevend achteraan op 14” blokjes…
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik vertrek vrijdagochtend vanuit Gorinchem en ik zal waarschijnlijk samen rijden met team Hydraulique uit Raamsdonkveer. Ik heb (afhankelijk van welk voertuig de eer krijgt mij te transporteren) 1 danwel 3 zitplaatsen tot mijn beschikking voor wie er mee wil rijden… Ik rij in principe de maandag weer terug.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Cire (Eric) de fotograaf…...
Heeft die al een stoel gevonden ?
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Als het zo zit, ik heb 3 (eigenlijk 4 maar die middenste plaats stelt natuurlijk niet veel voor) zitplaatsen ter beschikking… ik ga wel terug huiswaarts zondagavond. Nu alleen nog de CX bij de garage zien te halen…