Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Oja, wij (Belgen dus) hadden bij de mail een lijst van alle Belgische deelnemers, moeten jullie toch ook hebben?
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik zal er om vragen als ik onze inschrijving instuur.
En die Nederlandse overrompeling, die komt er heus wel!
Totaal aantal Berichten: 6487
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tsja, (bijna) niemand legt zich tegenwoordig nog zo vroeg vast. Het is nog ruim een half jaar weg, vergeet dat niet, het verbaast me niks dat het niet nu al storm loopt.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
De meeste mensen wachten de storm van December af Dure maand….....
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Hotels beginnen wel rap vol te lopen dat weekend.
Ik kom overigens waarschijnlijk pas op zaterdag,
dus moet dan de gezamenlijke heenreis laten schieten.
JW
Totaal aantal Berichten: 6487
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Voordeel: camping reserveren kan meestal niet voor februari.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Bij mij gaat het ook met de Franse slag hoor. Ik ga zeker maar heb nog niets, maar dan ook helemaal niets geregeld…
Totaal aantal Berichten: 63
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1
Het is inderdaad nog allemaal erg vroeg voor velen om nu al te kunnen vastleggen maar voor dergelijke organisatie is tijdig beginnen zeker een noodzaak. Eric, Rens en mezelf zijn de nodige voorbereidingen in onze respectievelijke clubs aan het treffen. De contacten met camping ‘Les Boucaniers’ in Tréport zijn gelegd en binnenkort zullen de definitieve inschrijvingen wel beschikbaar zijn opdat we de chalets en campingplaatsen kunnen vastleggen.
Voor wat betreft het aantal deelnemers zou het kunnen dat er voor Citrosfeer nog enkele inschrijvingen bijkomen. Van Eric heb ik vernomen dat (ook) de Fransen erg nonchalant zijn met hun inschrijvingen en dat hij toch op z’n minst 30 Franse equipes verwacht.
Het wordt beslist een schitterend evenement !
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
In Wallonië (franstalig België dus) wist menig liefhebber nog van niets?! Positief nieuws is dat de ‘Belgische’ CX Passion club weer met volle moed en motivatie aan een nieuw werkjaar begint, en de aankondiging van Le Tréport rond nieuwjaar ook verstuurd naar al haar leden. Dus daar komen vermoedelijk ook nog wat CX’en bij.
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Ziezo, de definitieve inschrijving is binnen gevallen. Men wil zelfs al een voorschot tegen 15 januari! Is het crisis bij de CX Club de France misschien
Al 15 Belgische CX’en
Totaal aantal Berichten: 63
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1
Probleem is dat de camping ons op de hielen zit. Ze dienen nu wel bevestiging van ons te krijgen
gezien andere klanten ook wensen te boeken. Wel een bewijs dat het een goeie camping zal zijn niet ?
Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Ik ben even de draad kwijt. Is het de bedoeling dat we met alle forummers dezelfde camping pakken (lijkt me gezellig!)? En is dat die met chaletjes? Ik moet nog inschrijven maar doe dat nog deze week.
Proost!
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Voor zover ik weet heeft Citrosfeer alleszins contact opgenomen met een camping, en kunnen we zo chalets reserveren. het zou natuurlijk helemaal gezellig zijn als we een allemaal samen zitten, niewaar? Ik weet niet hoe het in NL georganiseerd wordt?
Ik ben waarschijnlijk alleen, dus als ik een chalet neem is er zeker nog plaats
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Bij elkaar zitten in chalets op de camping municipal zou heel leuk zijn, maar dan moeten we wel snel zijn.
Ik heb zojuist bericht gehad van ze dat ze nog “une dizaine” chalets beschikbaar hebben voor die periode; een tiental dus. Geen idee of groepsreserveringen vanuit België daar al vanaf zijn.
We kunnen vanuit NL een gezamenlijke reservering gaan opzetten, maar dan moet dit wel op korte termijn. Als vandaag nog hier duidelijk wordt dat daar behoefte aan is, kan ik die reservering wel doen.
Maar wellicht is het gezien het beperkte aantal beschikbare chalets, beter dat iedereen dit even individueel doet. Ik heb er in ieder geval al eentje voor ons gereserveerd.
Ze zijn vandaag nog bereikbaar (tel. nr. 0235863547) tot 12.00 en dan pas weer dinsdag vanaf 9.00.
Er wordt gevraagd om een aanbetaling van 1/3 (dus 1 nacht à € 55) over te maken.
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Zijn er nog mensen geïnteresseerd? Ik ga alleen en kan dus eventueel ook een chalet reserveren. Als er nog mensen willen ‘meelogeren’?
Anders zoek ik ergens anders intrek (in je dooie eentje is ook maar in je dooie eentje he
Graag voor 14 januari…