Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
In onregelmatige diensten ligt het even wat anders
Totaal aantal Berichten: 63
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1
Frankrijk meldt ons dat er tot op heden 62 équipes zijn ingeschreven
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Dat valt me eigenlijk niet mee, maar het is ook pas februari.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Uit FR, BE en NL moeten er toch wel enkele honderden CX’en op de bevallige benen te krijgen zijn voor zo’n mijlpaal…
Of niet? We zullen zien!
Het is inderdaad nog 3,5 maanden.
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het is ook 500 km rijden, verblijf kost geld en verlofdag(en) en het is nog altijd een soort van crisis. Ik ben al blij als er 150 auto’s zijn, echt.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
62 CX-en in een gat als le Tréport gaan echt wel opvallen hoor.
Ik denk dat er van die 62 equipes veel kaaskoppen bij zitten. Hoe meer hoe liever…...lees gezelliger.
Wij hebben er zin in…....
Het rijden met een CX blijft een genot.
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Hopelijk gaat dat niet teveel ‘luchten’ met zoveel kaaskoppen…
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nu wil ik niet negatief zijn of tegen het zere been schoppen…
Maar ik zie voor mezelf weinig aantrekkingskracht voor dit evenement. De agenda bevat weinig punten.
Om een vergelijking neer te zetten, het lustrum van de CX Club in 2012 had dat voor mij juist weer wel.
Op 1 of andere manier weet dit evenement mij nog niet over de streep te trekken…
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Klopt. Maar het idee van de aanblik van al die CX’en boven aan de krijtrotsen
moet toch ook voor jou aanlokkelijk klinken?
JW
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
mjaah, daar is het mij voor te doen, om nog eens zoveel moois bij elkaar te zien en eens niet in de sneeuw
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Vanmorgen een email uit Frankrijk waarin het aantal inschrijvingen al op 75 werd bevestigd.
Dus dat gaat best hard in die paar dagen
Het boottochtje en de excursie door de Kahl-burg bunkers zouden al volgeboekt zijn.
Nog een paar plaatsen voor het diner.
Onze aanbetaling voor het evenement en een chaletje op de camping municipale is inmiddels ook al de deur uit.
Groet, Rogier
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Ik heb ook net ingeschreven. Heb er zin in.
JW
Totaal aantal Berichten: 63
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1
Het lijkt me inderdaad ook moeilijk om met het karige programma de mensen het gehele weekend zoet te kunnnen houden. In zulk een mooie regio moeten we toch een schitterende rit kunnen uitwerken. Anderzijds lijkt het me waanzin om dit gezamenlijk te doen. Ik ben met Frankrijk aan het overleggen wat we hieraan zouden kunnen doen. Ik denk hierbij aan een uitgestippelde route die in wat beperktere groepen zou kunnen verreden worden…
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
De deelnemers moeten zich instellen op een Frans evenement en niet op een Nederlands. Dat betekent inderdaad dat het niet zo heel strak doorgepland is als bijvoorbeeld het fantastische lustrumevenement van de Citroën CX Club Nederland. Dat is toch niet erg? Je kunt aan de programma-onderdelen meedoen die je bevallen en verder kun je op eigen gelegenheid door Le Tréport en andere kustplaatsjes slenteren of het mooie binnenland intrekken en daar een kasteel of andere bezienswaardigheid opzoeken. Ik zou het eerder als gelegenheid opvatten om dat stukje van Frankrijk eens te gaan bekijken en minder als het evenement waar je absoluut bij moet zijn. Natuurlijk kan een gezamenlijke toertocht ook leuk zijn. In Frankrijk is men wat huiverig voor toertochten, omdat de organisator er bij ongevallen veel eerder aansprakelijk gesteld zal worden dan we dat in Nederland gewend zijn. Dat is wel iets om rekening mee te houden…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!