C3 eHdi gestolen
BXJeroenC1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 15 september 2013 01:36 PM

Hallo allemaal. Gisteren is mijn C3 eHdi in Nijmegen gestolen van de Wedren parkeerplaats in het centrum. De auto heeft gele dimlichten en achterop een goed zichtbare ‘bamboo’ sticker, die in Engeland op de Vert Bamboo eenden zaten. Het lukt me niet om een foto te plaatsen maar afgezien van de gele koplampen en de duidelijk zichtbare sticker linksachter is het een gewone zwarte eHdi. Waarschijnlijk is de auto al het land uit maar wie weet levert deze oproep iets op. Alvast bedankt.
Mvg Jeroen Engels

Kenteken: 34-SZR-5
Kleur: Zwart Metallic
Zenith voorruit

Profiel  

geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2526

- C35 camper
Gepost: 15 september 2013 02:14 PM
  [ # 1 ]

Citroen c32 Hilton XLS

Profiel  

JB2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 127

Gepost: 10 oktober 2013 10:14 AM
  [ # 2 ]

Misschien een beetje late reactie, maar balen van je C3 zeg. Hopelijk is hij inmiddels onbeschadigd terug gevonden.

Er schiet me nu overigens een andere vraag te binnen (sorry voor de afwijking van het onderwerp). Wat voor gele dimlichten had je in je C3. Waar had je ze gekocht?

Voorheen: FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo SW, Grande Punto, Grande Punto Turbo, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto Evo, Citroën C3, Renault Clio Estate, Peugeot 208. Nu: Peugeot 308. Binnenkort: Citroën C4 2021 Puretech 130 Shine.

Profiel  

BXJeroenC1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20

Gepost: 11 oktober 2013 07:58 PM
  [ # 3 ]

Helaas, mijn auto is niet teruggevonden. Dit kwam onder andere door een fout van de politie die het PV niet doorgestuurd hebben naar de juiste instanties. Gelukkig was ik goed verzekerd en heb ik genoeg teruggekregen om een nieuwe aan te schaffen. Het is een DS3 geworden, iets dat ik niet wilde vanwege de vering maar die blijkt in de praktijk toch heel acceptabel te zijn. (en mocht ik toch nog van de Citroënvering willen genieten dan pak ik de BX of de Dyane, als die laatste het weer doet)

Wat betreft de gele lampen. Volgens mij zijn het H7 lampen? Ik heb ze gekocht bij, als ik het me goed herinner, Gomaxx aan de Gasstraat in Oss. Zij sturen ook lampen op. De gele lampen waren wel iets lichter dan de H4’s maar het stond hem erg goed. Ze bleven het ook in de e-HDi met het continu stop-starten, goed doen. Succes er mee!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook