Citroen saxo 1.1 1996
Squink
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 25 september 2013 08:41 PM

Hallo ik kan een citroen saxo kopen, deze heeft volgens de ANWB lekke kop, ben nu wat dingetjes aan het uitzoeken van wat mij dat allemaal gaat kosten kwa onderdelen

- andere cil.kop v.d sloop.

- Distrubitieriem set compleet met waterpomp en spanner..nu is de vraag weten jullie misschien of de dis.riem 100 of 104 tanden heeft ivm het redelijke prijsverschil, ik heb de auto nog niet bekeken dat ga ik vrijdag doen.

de motorcode is HDZ TU1M

alvast bedankt!! Groet Rienk

Profiel  

beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1825

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 25 september 2013 09:51 PM
  [ # 1 ]

kopen? hij mag blij zijn dat je hem mee wilt nemen. is al 18jaar oud he. en een leke koppaking, daar hoef je geen andere kop voor te hebben, als je graag sleutelt, dan kan je beter, je eigen kop opknappen, eerst kijken of ie recht is, dan klepseals vervangen, en meschien kleppen iets op slijpen, met stokje en zuignap, en natuurlijk slijppasta, maar een kappotte koppaking, heeft een oorzaak, en dat is vaak het koelsysteeem, soms alleen de thermostaat, maar het kan ook de radiator zijn, of de fan werkt niet meer. dan heeft reperatie alleen zin als het een exclusieve uitvoering is, met alles erop en eraan, anders kan je net zo goed een kopen zonder nuke.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook